iben Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Noen som har erfaring med olympus mju 800?? var i butikken nå og hadde egentlig tenkt å kjøpe nikon coolpix 7900, men så fikk jeg se olympus'en, og da fristet det litt også... vet at nikon har fått bra kritikk, men ville holde igjen handelen til jeg vet litt hva mju 800 egentlig er god for... takk for innspill Lenke til kommentar
iben Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 nå har jeg vært og investert i et sånt kamera, så langt meget fornøyd!! men så hadde jeg jo en ixus v2 fra før av, så det skulle jo ikke så mye til for å overgå den.... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Har ikke prøvd det selv, men det har jo fordelen at det er sprutsikkert. Liker ikke størrelsen (for stor) samtidig som du ikke kan holde den med en hånd slik som Coolpix'en. Den mangler også enkelte funksjoner som jeg synes er geniale på Coolpix-kameraet. Ellers gir den sikkert fine bilder selv om mju-500 aldri kom helt opp i teten sammenlignet med andre fem megapixels kamera. Men nå har du allerede kjøpt den da, så da betyr ikke dette innlegget annet enn for de som vurderer kameraet Lenke til kommentar
iben Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 synes ikke kameraet er alt for stort jeg da men... det med å holde med en hånd ser jeg ikke på som noe problem. bruker alltid begge hendene for å være mest mulig stødig på hånda... blir lett uskarpt med en hånd synes jeg. en annen ting er at det ser ut til å ta bra bilder selv med høye iso-verdier.. er ingen fotoekspert, men for meg er det et bra kamera som tar bra bilder!!! nikon har nok muligens bedre optikk og kanskje et hakk bedre bilder, men det får vi vel svar på så snart en test foreligger... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 er ingen fotoekspert, men for meg er det et bra kamera som tar bra bilder!!! Er du fornøyd med kameraet, så er det det som er det viktigste Olympus er ingen smågutt i kameramarkedet og har god erfaring. Som sagt vet jeg ikke mye om denne nye utgaven, og mulig den er ustyrt med bedre optikk en forgjengeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå