Kristian12345 Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) Etter eg formaterte funker ingen av usb portene. Når jeg går innpå Enhestbehandling står det eit utrops tein ved usb portene. Er det noen som kan dette? På enhetsstatus står det: Driverne for denne enheten er ikke installert. (Kode 28) Klikk Installer driver på nytt for å installere driverne for denne enheten på nytt. Endret 27. juli 2005 av Kristian12345 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Du må antageligvis innstallere driverene til hovedkortet på nytt, eller i allefall de driverene som har med USB portene å gjøre. Sjekk hjemmesiden til HK-leverandøren... Lenke til kommentar
Kristian12345 Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 Jeg har MSI hovedkort. Jeg har ingen hovedkort driver til usb. Bare til lyd. Hvor kan jeg finne di da? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Her er et bra sted å starte. Jeg har MSI selv, og med det følger det med en CD som har en del drivere du må innstallere etter ny-installering... Lenke til kommentar
Kristian12345 Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 Jeg leita rundt på den siden. Så fant jeg "NVIDIA nForce2 System Drivers for MCP2S of SB" Kan det ver rett? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 hvis det bare er USB driveren du mangler så hjelper det kanskje å høyreklikke der hvor du har et utropstegn i enhetsbehandling og velge oppdater driver.... da finner den de gjerne selv.. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Jeg leita rundt på den siden. Så fant jeg "NVIDIA nForce2 System Drivers for MCP2S of SB" Kan det ver rett? ja, det KAN være rett, men det kan også være svært feil om du hadde oppgitt hvilket HK du har så hadde det vært lettere å hjelpe.. Lenke til kommentar
Kristian12345 Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 Jeg har eit MSI DDR står det på korte. Prossoren er amd. Det er så lenge siden eg fekk det. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Helst skal driverene til MSI installeres i en bestemt rekkefølge... Om du ikke har installert noen etter Windows bør du nok starte med System + Chipset drivere. Vær 100% sikker på at du henter ned driverene til riktig hovedkort (som nevnt over) før du installerer noe! Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Jeg har eit MSI DDR står det på korte. Prossoren er amd. Det er så lenge siden eg fekk det. Kjøpte du ferdig maskin eller kortet separat? Har du kjøpt kortet fulgte det garantert med en blå MSI CD med alle nødvendige drivere... Lenke til kommentar
Gforce Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) http://www.lavalys.hu/downloads/everesthome201.exe Last ned dette programmet Der får du info om hva slags Hardware du har Gå inn på Hovedkort i meny i programmet. Der står det hva slags hovedkort du har. Edit: Hvilken socket har du på Hovedkortet ? Endret 27. juli 2005 av Gforce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå