Svampebob_1 Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Jeg har overklokket min AMD-64 3500 fra 2,2Ghz til 2,37 Ghz. Dette er det høyeste denne kjører stabilt på 3dmark 2005 på. Før overklokking fikk jeg 5764 i score i 3dmark. Etter overklokking fikk jeg 5793. Jeg trodde overklokking av cpu skulle bedre ytelsen i spill betydelig. Har jeg tatt så feil? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Trodde det jeg og =\ Syns det er rart du ikke fikk mer poeng etter overklokking Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Prosessorkraft har så godt som ingenting å si i 3dMark05. Prøv å overklokke skjermkortet ditt eller kjør noen prosessorbelastende benchmarks du. Lenke til kommentar
corge Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Hvis CPUen ikke er den minst raske delen i systemet har det vel nesten ingenting å si om du øker hastigheten på den når du fremdeles må vente på noe annet - GPUen. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Hvis CPUen ikke er den minst raske delen i systemet har det vel nesten ingenting å si om du øker hastigheten på den når du fremdeles må vente på noe annet - GPUen. Uh..? Hvis programmet du bruker har delvis eller helt cpu-rendering (i 3d-sammenheng) vil det ha mye å si jo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå