Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

trådløst nettverk faller ut. kjempeproblem.

Anbefalte innlegg

Har et problem jeg ikke skjønner bæra av for øyeblikket.

Har en PC med et SMC 54bps trådløst nettverkskort.

Igår spilte jeg World of Warcraft uten nevneverdige problemer.

(fikk disconnect et par ganger , men spilte leeenge imellom)

Idag derimot fikk jeg først logga på Wow , og fikk latency på mellom 10-20000ms.

Etterhvert fikk jeg ikke logga inn i det hele tatt.

Nå viser det seg at den trådløse netttilkoblingen faller ut hver gang jeg prøver å logge meg inn på World of Warcraft.

Hva i alleverden kan problemet være? :no::no:

Jeg skjønner ingenting.

Det er en forskjell fra idag til igår, og det er at jeg har montert på vannkjøling på skjermkortet + en viftekontroller , men ting funker da kjempefint i Windows og spill som ikke er avhengig av nettilkobling.

ping på norske og utenlandske websider varierer fra 22-250ms.

Leverandør av bredbånd er Telenor , jeg er kobla til via en router oppe hos huseier. Signalstyrke varierer imellom god og meget god.

Den som har en løsning på dette problemet kan vente seg en xtra pakke under juletreet , såpass blank er jeg på dette problemet.

Endret av dkvam
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke om det har noe med ditt problem å gjøre, men hos meg går det fra Good signal strength til No connection bare jeg strekker på bena. (slik at bena stenger for antenna). Er drittlei trådløse nettverk.. Har en 3com router 3 meter fra pc'n i samme rom, likevel blir det no connection hvis jeg beveger meg på feil steder i nærheten av antenna. Ubrukelig spør du meg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...