Laughing Madcap Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Har skaffet en bra bue med kun 1 oppgradering. Jeg tenkte kjøpe Shocking Bow String så buen tar Lightning dmg istedet for piercing. Er fire, earth, lightning og cold dmg bedre en piercing dmg? Hvilken bue streng med annen dmg er best? Lenke til kommentar
Binary Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Tror jeg hadde foretrukket icy eller ebon string dersom du skal ha elemental damage med tanke på at de fleste har armor som beskytter mot lightning/fire. "Problemet" med sundering er vel %-delen som avgjør om den trer i effekt eller ikke. Dersom du sprer poison så hadde jeg gått for poisoner's bow string. Zealous bow string er bra dersom du skal bruke Barrage. Vampiric bow string er bra dersom du trenger helse. http://forums.gwonline.net/showthread.php?t=358528 Ps. de fleste rangere går rundt med mer enn en bue, så prøv å sett sammen noen bra kombinasjoner som du kan svitsje mellom. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 Tusen takk for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå