Hoppesagåsa Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Det er en ting som irriterer meg grenseløst med Mozilla, og Netscape for den saks skyld. Jeg bruker ofte tabtasten til å surfe med. Denne i kombinasjon med CTRL og piltastene gjør nærmest musa overflødig. Når jeg f.eks har lest et innlegg her på forumet, trykker jeg bare tilbake og deretter tab for å hoppe til neste innlegg. Dette gjelder forøvrig i Konqueror. For Mozilla "husker" nemlig ikke hvilken link jeg trykket på sist. Det betyr at i stedet for et enkelt trykk på tabtasten, må jeg her trykke et utall ganger fordi det første trykket alltid markerer den øverste linken på siden. Dette er frytklig slitsomt når man skal gå i gjennom en side med masse linker. Er det noen som har en løsning på problemet? Lenke til kommentar
bidz Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Opera for alle penga.. da får du både tabs og mouse gestures (som rocker vildt!) - finnes forøvrig også noe som heter MyIE for IE, slik at du kan bruke IE med tabs og mouse gestures og hele pakka - MyIE kan du finne på: http://changyou.mainpage.net/ Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 2. august 2002 Forfatter Del Skrevet 2. august 2002 1. Jeg vil gjerne bruke Mozilla 2. Jeg kjører Linux og kan ikke bruke MyIE da dette er for IE. Og mouse gestures?! Det er jo nettopp det jeg prøver å unngå! [ Denne Melding var redigert av: hoppesagåsa på 2002-08-02 12:50 ] Lenke til kommentar
sete Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 jeg bruker mozilla og synes at det er bra :smile: [ Denne Melding var redigert av: [sETE] på 2002-08-02 08:42 ] Lenke til kommentar
morbuz Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Jeg har også irritert meg over dette. Du får gjøre som meg; skriv en mail til utviklerne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå