Gjest Slettet+987123 Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 I morgen får jeg min nye PC! Har ikke hatt egen PC som har funket på 3-4månder nå! Jeg har lastet ned DVD v. av Linux-Fedora og skal instalere det i morgen! Men er ikke helt pro på Linux akk. så jeg lurte litt på om det var noen som vet du om slags step to step guid eller noe slikt for folk som er nye på Linux. Hadde vært fint om noen kunne ha laget en liten liste over programmer jeg kommer til og få bruk for osv. (slik som får Windows programmer til og funke i Linux) Vet ikke hvordan det er med slike frakke bakgrunner eller hvordan man lager det eller noe slikt.. kunne ha trengt en URL til en guid der oxo Håper det er noen her som kan hjelpe meg med noe av dette = ) Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 www.linuxguiden.no www.fedorafaq.org Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 mitt tips er å lage en ørliten win-partisjon til dualboot (om du ikke har flere maskiner) til alt er oppe å går, for av egen erfaring blir det alltid en del googling og forumsøking før alt er på stell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå