RBW Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 P180 fra Antec er et kabinett som det er knyttet store forventninger til. Kabinettet markedsføres som særdeles stillegående og fullt av innovative løsninger. Klarer Antec å imponere oss igjen? Les mer Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Ble nok ikke dette kabinettet på meg nei.. Litt skuffa. Lenke til kommentar
chil Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 nei, altså det ser ut som et bra kabinett..og jeg liker ikke glorete neon kabinetter, men dette var heller ikke noe pent.. synes nå jeg Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Det var mer stilrent enn fjortiss se på meg kabinettene, men plastikk skremmer... Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Ble nok ikke dette kabinettet på meg nei.. Litt skuffa. Hadde tenkt til å kjøpe det jeg også. Helt enig med deg,dette var litt skuffende. Hvertfall med tanke på at det koster 1200 kr uten psu. Jeg har nettopp bygd en pc til en kompis i et Lian-Li PC7. Det kabinettet likte jeg veldig godt. Blir nok et PC7 på meg også etter å ha lest denne testen. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Det kabinettet her var _nesten_ skikkelig bra. Likte måten de hadde løst luftehull i front av kabinettet på. Endringer jeg hadde foretrukket: Powersupply som følger med Ingen vifte i toppen av kabinettet To stk vifter installert i front av kabinettet Alle viftene skulle vært mer stillegående Kabinettet ser veldig stilrent ut - dette er et stort pluss. Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Savnet støydempningsmatter. Tviler sterkt på at dette kan bli stillere enn mitt Stacker med støydempningsmatter fra Mist. (selvsagt med viftestyring etc.) Lurer på om microplex/mist kommer med et eget kabinett etterhvert, det kunne blitt saker det Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Litt småherming av Artic Cooling T1 kabinettet? Har sett at Cooler Master også kjører en "PSU-vri" på sitt nye CM Stacker. Ellers er det for dyrt i forhold til plastikk faktoren, synes jeg... Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Ble litt skuffa over dette. Designet såg gjennomført ut, men innholdet var litt for dårlig, etter min smak. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Har venta på denne en stund nå, likte løsningene og sånt, men det at det er så mye plastikk til stede, er bare skremmende... Tror jeg går for en TT Tsunami, den har hd-demping, og ser litt bedre ut i mine øyer... Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 jaja, jeg tror jeg kommer til å oppgradere til dette kabinettet jeg. Det at det ikke er med strømforsyning bryr jeg meg lite om da disse som følger med skjeldent er stille nok. Viftene som følger med er også skuffende dårlige.. men det er jo bare å sette i noen Nexus vifter så er saken biff Njaal Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Vel, dette var det bra sak, syns kabbinettet var billig jeg. Topp kabbinet, men jeg ser ikke følelsen av a jeg må bytte fra mitt Shuttle sn25p eller Lian Li pc70usb. Bra test Lenke til kommentar
skjønner ingenting Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Skulle bestille dette kabinette i dag, men jeg går for TT Tsunami isteden for. Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Fin test, selv om kabinettet virker som det skuffer litt. Bestilte dette uansett i går, så det skal bli spennende å se hvor enig jeg er med testen, når det ankommer på fredag. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 ganske fint kabbis. Spennende med "ny"tenkning (selv om apple vel har hatt adskilte rom i sine maskiner en stund). Synd at det var noen momenter som trakk ned da:/ Men at det er tungt er bare bra vil jeg si. Får sitere en viss russer fra en viss film. "Heavy is good. Heavy is sign of reliability".. Lenke til kommentar
ting1 Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Det er synd det følger med vifter, det er alltid irriterende å få med ting du ikke har bruk for. Tviler på at de medfølgende viftene er gode nok for mine ører.... Uten strømforsyning er bra. Da kan du selv velge den som passer for ditt bruk... Lenke til kommentar
JimL Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Dette var kabinettet jeg skulle ha, men takket være testen så tror jeg vi driter i det. Plastikk-billig-følelse vil jeg ikke ha noe av, og at fester/hengsling ligger og slenger allerede første dagen er uholdbart. Skuffa. Lenke til kommentar
Popsi Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Jeg ventet selv på dette kabinettet, da det aldri kom endte jeg opp med et CM Stacker. Når jeg nå leser testen må jeg si at jeg ikke anger på at jeg ikke ventet. CM stacker leverer varene...perfekt til min vannkjøling også Lenke til kommentar
nortis Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Det skal sies at kabinettet hadde sett mye penere ut om fotografen hadde greid å få skikkelig lys på bildene sine og ikke gult tungsten lys som får hva som helst til å se guffent ut. Gode artikler er bra, men burde være mulig å få opp kvaliteten på bildene ett par hakk uten mye anstrengelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå