Gtsome Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Hei Jeg har et stort problem ( vel og merke i mine øyne ). Jeg kommer meg ikke forbi brettet CAIRN_DOCK1. Det er det brettet hvor jeg må smyge meg frem, uten og bli oppdaga. Hvis man blir oppdaga så ser man en filmsnutt hvor du blir torturert, og en sånn flygende duppeditt kommer, som tar rotta på deg. Er det noen som kunne sende meg saven på dette brettet, så jeg kan fortsette med morroa. Jeg er på ingen måte noen stor gamer med sans for stealth brett. Mvh Gtsome [email protected] Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Har ikke mine savegames lengre, men her har du direkte link til en walkthrough så kan du lese selv. http://db.gamefaqs.com/computer/doswin/fil...edi_outcast.txt Bruk find-funksjonen til Cairn_dock. Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Det er juks og jukse. De som jukser er ikke skikkelige gamere. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Mind - trick. Ligg lavt. Skru av det elektriske feltet. Drep alle før de kommer frem til alarmboksen. -May the force be with you :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå