Shadar Logoth Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Heisann! Sitter her og skal modde x-boxen min, men får ikke åpnet den. Har skrudd opp 2 lange skruer under men alt sitter som støpt. Noen som kan hjelpe meg. TAKKKKKK. Lenke til kommentar
H2H Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 under føttene er det 4 like skruer... etter det er det bare å ta av lokket! lykke til! Lenke til kommentar
Shadar Logoth Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 Takker så meget. Dette er første gang jeg er inn på disse sider og med ett så raskt svar kommer jeg til å bli mye innpå her. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) Ligger det ikkje ei skrue under eit klistremerke òg? Eit garantiklistremerke. Endret 27. juli 2005 av zeph Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Ligger det ikkje ei skrue under eit klistremerke òg? Eit garantiklistremerke. Helt riktig. Fjerner du den, er det ingen garanti og hente tilfelle uhell Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 http://www.xbox-scene.com/articles/open1.php Lenke til kommentar
spillchip.com Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Hei! Du trenger 3 TORX verktøy for å ta alt fra hverandre. Det er 6 skruer under boxen som du bruker TORX 20 for å åpne. Skal du fjerne hardisken trenger du TORX 15 for å fjerne denne (4 skruer) Det er en skrue på hver side av DVD driven (torx 10) og en mellom HDD og DVD drive (TORX 10) Skal du fjerne hovedkortet trenger du TORX 10. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå