ohl002 Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) Heisan! Jeg er den glade innehaver av en qtek s100. På den har jeg har sattopp outlook'en med min mail-konto på chello. ut=mail.chello.no inn=smtp.chello.no Passord osv er lagt inn. Jeg får sjekket og lastet ned innboksen, men jeg får ikke sendt mail ut?? Hva f... er galt? Kan noen med peiling hjelpe meg? Ole Endret 27. juli 2005 av ohl002 Lenke til kommentar
setone Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Heisan! Jeg er den glade innehaver av en qtek s100. På den har jeg har sattopp outlook'en med min mail-konto på chello. ut=mail.chello.no inn=smtp.chello.no Passord osv er lagt inn. Jeg får sjekket og lastet ned innboksen, men jeg får ikke sendt mail ut?? Hva f... er galt? Kan noen med peiling hjelpe meg? Ole Hei, UPC som de fleste andre leverandører har sperre smtp til sine egne kunder. Dette for å redusere spam osv. Så om du ønsker å sjekke epost på qtek'en din, må du endre utgående server til smtp serveren til mobilleverandøren din. På min Qtek s100 har jeg Netcom som mobilleverandør. Netcom sin smtp server heter smtp.netcom.no Om du ikke har Netcom, er det vel bare å kontakte leverandøren din for å få denne informasjonen. -Magnus Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 det kan vel også være at de kjører på en annen port i likhet med gmail, sjekk det opp. Virker det som pop3 i outlook skal det for det meste også virke på s100, bare med litt ekstra knot. (se min test av s100 for flere tips, bla instillinger til gmail) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå