QuentinTarantino Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 I dag tidlig satt jeg og spilte på laptopen min, plutselig gikk den i dvalemodus. Det går ikke an å få slått på maskinen! Er det bare å vente en stund? Jeg hadde mange programmer kjørende, så det tar kanskje litt tid? Jeg er ingen stor PC-ekspert akkurat, så hvis noen hjelpsomme sjeler gidder å hjelpe en fyr som vil få PCen sin tilbake vil jeg være takknemmelig Lenke til kommentar
clumzy Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Jeg har selv opplevd at det kan ta ekstremt lang tid å få laptopen tilbake fra ventemodus, markøren kan står og blinker øverst i venstre hjørne i opptil flere minutter før påloggingsdialogen til slutt kommer, spesiellt hvis jeg har hatt flere programmer kjørende. Jeg skulle tro det som oftest bare var å vente litt, ellers får du evt. prøve å holde inne på/av knappen i 5 sekunder for å slå av pc'n eller til nød ta av batteriet. Antar forresten at du snakker om ventemodus, ikke dvale-dingsen (hibernate)? Lenke til kommentar
QuentinTarantino Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 Nei, dvalemodus. Fikk opp meldingen melding om at Windows gikk inn i dvalemodus. Det tok ca. tre minutter så ble skjermen svart. Jeg fikk den imidlertid i gang igjen etter noen timer, så det tok sin tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå