MSI P4 Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 eg har eit stort problem, som eg håper har ein enkel løysing. eg har ein IBM maskin aom eg skal instalisere eit NTFS OS fra microsoft. men eg får ikkje boot fra cd på denne maskinnen. har nokon noko ide på korleis eg kan få innpå OS'et mitt uten å boota frå cd? takker på forhond for alle tips. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 windows 95 kunne installeres ved hjelp av diskter, tviler på at ntfs-os kan det, du kan bruke en RIS-server men det krever litt utstyr da..ellers må du nok boote fra cd Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Kan du ikke konfigurere bios til og boote fra cd da? Lenke til kommentar
MSI P4 Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 takker for alle tips til nå.. men mitt problem er at maskinen ikkje KAN boote fra cd. alså eg må finne ein annan måte. den støtter heller ikkje boot by lan. (gamal p3 maskin, som eg synest det er forgale å ha ståande uten os.) Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 tror kanskje winnt har en form for boot diskett som man kan bruke for å starte setupen fra en cd, men vet ikke Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Kan du si hvilke måter den kan boote på da? Rapportert forresten. Ta og skift emnetittelen til noe mer beskrivende Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.) Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Kan du si hvilke måter den kan boote på da? Rapportert forresten. Ta og skift emnetittelen til noe mer beskrivende man putter inn disketten, velger setupfilen fra en cd og den starter setupen, mener å huske at det funker på win95 og vil anta at det funker på nt å da mange maskiner på den tiden ikke funket med cdroms booting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg