Ueland Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 For dere som ikke har oppdaget det så kan man nå sette PayPal opp slik at paypal betaler direkte til kontoen din, for den beskjeden sum av 13 KR.! Lenke til kommentar
NuB Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Føler meg lurt av de forbanna paypal. Det viste seg etter at jeg hadde registrert konto hos de at man ikke fikk utført betaling før man har verifisert kontoen med et medlemsnummer. Dette medlemsnummeret skulle komme på neste kontoutskrift, sammen med innmeldingsavgiften. (Den vises IKKE under gjeldende oppføring i min kontooversikt høs nettbanken). At det kan gå opp mot en måned før man betaler sa de selvsagt ingenting om på forhånd... Lenke til kommentar
Yoshy Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Har brukt Paypal et par uker nå og betalt for en haug med greier på ebay... funker glimrende hos meg !! Lenke til kommentar
Sauron Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 PayPal er vel greit, men det er en kjip løsning for bedrifter? Tar vel opptil 6 uker før de får betaling... sikkert de samme med private. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. august 2002 Forfatter Del Skrevet 1. august 2002 snakker om innmeldingsavgift? eh... er da gratis Lenke til kommentar
NuB Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Neida, det er en liten avgift på $1.70 eller noe sånt. Som man får igjen ved første betaling. Litt morsomt at de lokker med at man får $5 når man registrerer kontoen... Det gjelder nok bare USA, men det er jo også en hendig ting å unnlate å nevne. [ Denne Melding var redigert av: NuB på 2002-08-02 01:29 ] Lenke til kommentar
kjakan2005 Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Paypal er en fantastisk tjeneste. Jeg har brukt den ganske mange ganger ved kjøp av produkter fra USA og England. Veldig billig og rask tjeneste. Tar jo kun en dag fra jeg betaler med paypal til pengene er trukket fra min konto (jeg betaler mest med paypal, mottar ikke så mye penger dit). Skal sies at jeg prøvde å registrere en konto for min bror, da tok det veldig lang tid før jeg fikk den verifiserings-koden, det synes jeg var litt dårlig. Men når paypal først fungerer er det ufattelig bra (og sikkert). Yoshy og dere andre som bruker Paypal: Hva er det dere kjøper fra USA da? Koster jo endel i frakt og moms da (tollgebyr etc i tillegg). Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Sikkert dumt spørsmål, men jeg har aldri hørt om PayPal... hva er d? Lenke til kommentar
ols Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 har fungert knirkefritt for meg. den som selger får ummiddelbart beskjed om innbetalingen og kan sende varen straks. om det så går en eller to dager til trekket vises på min konto spiller ingen rolle for meg. VISA no problem. (det skal sies at jeg aldri har brukt tjenesten for å motta penger) Lenke til kommentar
tokov Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Paypal har fungert helt perfekt for meg og mitt bruk, fikk tilslag på en auksjon for ca 14 dager siden i austin texas USA, tok kontakt med selger betalte med paypal, fikk det jeg bestillte rett i postkassa uten problemer på under 1 uke. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Hehe, det kalles "ønsketenking" Lenke til kommentar
JRF Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Jeg har også bare positive erfaringer med PayPal men det er ikke alle som har det. Sjekk http://www.paypalwarning.com og les. PayPal er ikke så kult for de stakkars menneskene som man kan lese om her. En liten "artig" test: Sjekk om du kan finne et tlf nr som du kan ringe for å få svar på spørsmål hos PayPal... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå