2ern Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Hører rykter om at analog kan være bedre enn DVI til spilling, har derfor lyst til å prøve. Er det farlig å ha både DVI-kabel og en analoge kabelen koblet til skjermen samtidig? På skjermen min kan jeg nemlig velge om jeg vil bruke analog eller DVI (Dell 2005FPW). Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) Kan ikke skjønne at det skulle ha noen innvirkning da det sikkert er mange som benytter seg av dette hvis de har 2 dataer og bare en skjerm! Du kan som sagt velge mellom VGA og DVI så... Endret 27. juli 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 På skjermen din har du 4 innganger hvor nr 1 er for VGA og nr 2 er DVI. Dersom du bruker VGA inngangen vil det lyse ett 1-tall til venstre for knappene, på samme måte som det vil lyse ett 2-tall der når du bruker DVI som signalkilde. Med andre ord vil ikke VGA og DVI vises samtidig på skjermen din før du benytter deg av PIP funksjonen. Jeg ville nok satset på å brukt DVI signalet også på spilling siden du da vil få ett digitalt signal hele veien fra skjermkortet og ut på skjermen. Bruker du VGA vil det digitale signalet gjøres analogt fra skjermkortet og deretter digitalt på skjermen igjen. Anbefaler deg heller å bytte ut DVI kabelen som fulgte med skjermen til en dyrere dual DVI kabel hvis du er bekymret for at skjermen ikke får godt nok bilde ved bruk av DVI inngangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå