maze Skrevet 27. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2005 Jeg og noen til har planer om å dra i gang lan i fredrikstad i høstferien. Jeg var med å drev nattnett i fjor men nå som det er over planlegger vi et større lan med plass til ca 200. Noen lan muligheter må det jo være for folk i fredrikstad. Det som var noe av hensikten med denne posten er at vi ikke har noe bra navn enda. Så det hadde blitt satt stor pris på om folk kunne poste sine forslag på navn her. Det blir også kansje premie til den som kommer med det beste forslaget. Men lover det ikke. hehe. Post bra navneforslag folkens! Lenke til kommentar
SpaceFrog Skrevet 27. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2005 Her kommer Noen forslag FredLAN FroLan FSLAN DreamLAN DiggLAN ProLAN HutLAN FunLAN Foreign Suxess Zyber Fred Håper noen av disse virker. Og om dere trenger litt forslag til å mekke LAN, sjekk Sticky på Lanparty Forumet. Lenke til kommentar
Elverum Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Deilig om dere hadde fått til et lan i fr.stad med 200folk! savner lan partys i østfold. er så utrolig dårlig lan miljø bor i sarp så er kort vei ;D hvor har dere tenkt på lan? Men DreamLAN-ProLAN-HutLAN-FunLAN Dreamlan er vel det beste. men di 4 syns jeg var best. Lenke til kommentar
SpaceFrog Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 nå vet ikke eg hvilke av de navnene som er brukt. veldig vitig å ikke ta samme navn som noen andre har gjort Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Siden det er i fredrikstad kunne jo navnet pLANkebyen passet . Lenke til kommentar
Elverum Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Når er det dere har tenkt til og arrangere dette lanet?? Lenke til kommentar
Spontan Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 PlankeLAN kanskje GlommaLAN FredriksLAN vis du trenger noen i crew/hjelp til arrangering stiller jeg opp. var fast besøkende av nattnett og har arrangert flere lan på kråkerøy.. Lenke til kommentar
kjbu Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Det skal være LAN 5 minutt fra Fredrikstad sentrum 4-6. november 2005 Greåker Folkets Hus : www.SarpeLAN.org Selv om det ikke er i Fredrikstad kommune, så ligger det få meter fra kommunegrensen, som igjen ligger svært nær sentrum. mvh Kjetil Endret 5. september 2005 av kjbu Lenke til kommentar
Elverum Skrevet 20. august 2005 Rapporter Del Skrevet 20. august 2005 finnes garantert nok folk så bege lana kan bli fylt opp.. Lenke til kommentar
NorLord Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Hei Blir det noe lan i Fr.Stad eller er det bare snakk ? /jan Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 (endret) nå vet ikke eg hvilke av de navnene som er brukt. veldig vitig å ikke ta samme navn som noen andre har gjort Som vikinglan.net gjorde mener du ? Endret 2. september 2005 av JarleW Lenke til kommentar
NorLord Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 nå vet ikke eg hvilke av de navnene som er brukt. veldig vitig å ikke ta samme navn som noen andre har gjort Som vikinglan.net gjorde mener du ? Aften /jan Lenke til kommentar
dumilum Skrevet 9. november 2006 Rapporter Del Skrevet 9. november 2006 Har lagd nettsider for PlankeLAN nå ;-) http://plankelan.com Åpner senest mandag 13.11.06 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå