simenss Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) Hei, Jeg har siden 2002 drevet forskjellige nettsider som har tilbudt mobiltjenester. I siste halvdel av 2004 omsatte min daværende nettside for 3708 € (ca. 30.000 NOK). Det kan dermed ligge en del penger i dette prosjektet. Jeg ønsker ingen programmerer som kun utfører en jobb, for så å få utbetalt et belløp. Du må være interessert i å være med å starte opp, og alt overskudd deles da mellom oss to, etter en avtale vi utarbeider. Hvis prosjektet blir vellykket, har du muligheten til å tjene en del. Bare i norge omsettes det for flere hundre millioner kroner på dette feltet, hvert år! Hva kreves av meg? På grunn av skole og andre personlige årsaker har jeg ikke lenger muligheten til å drive en så stor næringsvirksomhet alene. Foreløpig har jeg ca. 20.000 registrerte brukere, og det vokser! Med så mange brukere kreves det høy sikkerhet, stabile script, god bruker-support osv. Jeg har kommet frem til at mine egne programmeringskunnskaper ikke strekker til i den grad som kreves, for et slikt prosjekt. Det krever at du er veldig flink i PHP. Du må kunne programmere mer enn gjestebøker og e-mail script! Hva går prosjektet ut på? Et godt stikkord er mobiltjenester. Fordi det er kun mobiltjenester det er snakk om. Ringetoner, javaspill, logoer, fargebilder etc. etc. Men vi skal tilby både gratis mobiltjenester, og betalingstjenester. De gratis mobiltjenestene trekker mange brukere, som da også velger våre betalingstjenester. Dette har vist seg å være en god ide! Alle betalingstjenester tilbys i samarbeid med en tredjepart. Fordelen ved å inngå et samarbeid med en tredjepart er at de ordner alle avtaler med mobiloppratørene. De ordner også alle ringetonene, javaspillene etc. Vi får pengene, enkelt og greit, satt inn på konto. Hvordan melder jeg min interesse? Svar på denne tråden, så sender jeg deg en personlig melding her på forumet Husk: Det finnes ingen rask vei til penger, men det finnes mange veier Endret 27. juli 2005 av simenss Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Hei Jeg vet en som kanskje er interesert (flink er han i allefall)... Lorents... Lenke til kommentar
simenss Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 Hei Jeg vet en som kanskje er interesert (flink er han i allefall)... Lorents... Han er hjertelig velkommen til å melde sin interesse Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Hei Jeg vet en som kanskje er interesert (flink er han i allefall)... Lorents... Han er hjertelig velkommen til å melde sin interesse Prøver og kontakte han... men han svarer ikke Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Jobbannonser er per i dag ikke tillatt i forumet, vi kommer nok opp med et eget forum for "stillingsannonser" om kort tid, men inntil da vil vi ikke ha slike tråder på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg