Lupus Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Sitter her og prøver Messenger siden jeg aldri blir kvitt det (kjører XP...). Har nå opprettet hotmail konto og login til msn og det tullet, så lurte jeg bare på om noen vet om jeg kan få hotmail kontoen inn i OE, og i tilfelle, hvordan? Lenke til kommentar
KELViN Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Det er bare å kjøre wizarden for å legge til ny konto. Så skriver du inn hotmailadressa di, og next, next, klikk, klikk, så er du i mål :smile: Lenke til kommentar
Lupus Skrevet 26. november 2001 Forfatter Del Skrevet 26. november 2001 Flott, takker. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 fjerne messenger er ikke noe problem http://www.tweakxp.com/tweakxp/display.asp?id=44 jeg tror du er spik spenna gæern, bruke outlook, programmet er jo nesten et virus i seg selv. prøv eudora istedet, eller opera sin innebygde. Lenke til kommentar
tvika Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 Har ingen problemer med outlook. Hva er det som er problemet hos deg? Brukerfeil kanskje :wink: ___ TV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå