kimare Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Hei! Jeg er på jakt etter ny telefon, er litt i villrede fordi jeg er såpass kresen på hvilke merker jeg ikke vil ha. Er helt klar på at telefonen må være klapp. Videre vil jeg overhodet ikke ha: Nokia pga feil, feil, feil og atter feil, jeg er klar over at andre har bedre erfaringer, men for min del er det ikke aktuelt å kjøpe Nokia igjen. Samsung pga de skal sponse Chelsea. Dette er et 100% prinsipielt spørsmål, og synd da jeg ellers hadde kjøpt Samsung om dette ikke var tilfellet. Min vurdering av andre merker: LG, sitter med en følelse av at de gir lite i forhold til pris Sony-Ericsson har alle samt at de har få klapptelefoner, men vil bli vurdert. Siemens, har Siemens idag og er greit fornøyd, så det kan være aktuelt. Panasonic kommer snart med VS3, som kan være et alternativ, har de andre aktuelle? Motorola har lite modellutvalg i Norge, samt at de stort sett har ekstern antenne, er åpen for forslag. Videre finnes Sharp og Nec på det svenske markedet, er det noen som vet om disse telefonene har norsk T9? Videre har jo Philips norsk meny og T9 i alle sine telefoner....uten å selge noen i Norge, er det noen som har erfaringer med Philips telefoner. Finnes det andre merker som har norsk t9? Det jeg trenger er: Funksjoner: -Kalender: Ja. -MMS: Ja. -GPRS: Ja. -WAP: Ja. -Kalkulator: Ja. -JAVA: Ja. -Email klient: Nei. -Spill: Ikke viktig. Form: -Format: Klapp. -Vekt: maks 100 g -Antenne: Intergrert. Skjerm: Fargeskjerm -Over 65000 farger. -Størrelse på skjerm: Helst litt stor, -Touchscreen: Nei. Pris: Maks 3000 kr Diverse: -Merke: Se innledning -Kamera: Ja, megapixel -Videokamera: Helst. -Symbian: Nei. -triband: Nei. -Infrarød port: Nei. -Blåtann (Bluetooth): Nei. -Minne: 10 mb -Minnekort?: Helst -Polyfoniske ringetoner: Ja. -MP3: Ja -UMTS/3G: Nei. -Wlan: Nei. -GPS: Nei. -Radio: Nei. Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Motorola V3x, Sony Ericsson Z800... Ellers er det jo mange Panasonic klapptelefoner å velge mellom, vet ikke om alle de kommer til Norge, men har lest her på amobil at noen skal komme hit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå