Gå til innhold

Erfaring om Razer Diamondback Plasma

xanth0s

Anbefalte innlegg

- God mus med ett stort minus.

Skrevet av: *******************************

Fordeler:

Meget behagelig og presis.

Ulemper:

Dessverre er den ikke trådløs, noe som føles hemmende.

Konklusjon:

Dette skulle visstnok være det beste av det beste, men da jeg mottok den viste det seg at den ikke engang er trådløs, noe til og med min gamle Logitech mus var. Er vel egentlig min egen feil som ikke sjekket bedre, men jeg tok det som en selvfølge at en så dyr mus er trådløs. Er litt skuffet på grunn av dette. Ellers er musen både behagelig å bruke og meget presis.

:lol: Jeg måtte le når jeg så denne under bruker efaringer for Razer Diamondback Plasma på hw.no

Endret av xanth0s
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bestiller man en slik er man 14år og CS hore

Ja, det finnes ikke gamere som er over 14 år. Gjennomtenkt.

Jo det finnes de som er over fjorten, men det er noe som heter fjortiss. Og det er ikke noe som går på alderen.

Lenke til kommentar
Han her kan sakene sine, ja!  "...men da jeg mottok den viste det seg at den ikke engang er trådløs" haha!!!  :!:

Har du brukt opp absolutt ALLE tegnene du kan bruke til signaturen din?

når du nevner det... ja... faktisk!

Joa, det er jo et mål i seg selv det :p

Lenke til kommentar

hehe... det kan se litt fjortiss ut, jeg vet. Men gjorde det for å provosere, og har da satt et par dusin sinner i kok allerede. bare på grunn av avataren og den siggen. :!:

Det er gøy. Finn masse meningsløs drit, fyll det opp i siggen og sett farge på det.

Og du er grantert reaksjoner! hehe

Lenke til kommentar

Jo det finnes de som er over fjorten, men det er noe som heter fjortiss. Og det er ikke noe som går på alderen.

men du sa 14år ikke fjortiss.

Lenke til kommentar

Alle som spiller data er fjortisser. Hurra for enda et bra innlegg.

Lenke til kommentar

Alle som spiller data er fjortisser. Hurra for enda et bra innlegg.

Bare cs horer som kjøper denne musa. Enten fatter du ikke det eller så er du barnslig

Lenke til kommentar
Bare cs horer som kjøper denne musa. Enten fatter du ikke det eller så er du barnslig

Jeg tror alle her ser lett hvem som er barnslig, hvis det er det du vil kalle det. Jeg ser det som ufattelig usaklig og gjennomført teit.

Bare cs-horer som kjøper en mus som får bra i alle tester og har en av de beste spesifikasjonene på markedet? Jeg for min del kjøpte nettopp mx518, men ser ikke bort ifra at Razer er en fullt like god eller bedre mus. For å ikke være fjortiss cs-hore i dine øyne må man sitte hjemme med en blå tøymatte og ha MX1000 (eller en annen møkkamus) fordi den har laser (som er ræva som faen) og drite i alt som heter spill? Da vil jeg heller kalle meg en fjortiss cs-hore. Det er morsommere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...