abene Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Firefox ved ny milepæl Den populære nettleseren Firefox har nådd en ny milepæl. Den er blitt lastet ned over 75 millioner ganger. Les artikkelen her Lenke til kommentar
riktig Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Gratulerer ja Veldig bra at flere og flere får øynene opp for de "virkelige" nettleserne. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Fint at FF gjør det stort, da vil hackere å slikt satse på å fucke det opp istedet for Opera sin kanon nettleser Nei men Grattis FF! Lenke til kommentar
MRN Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Jeg gikk igjennom gammel epost (hadde 458 uleste liggende), og hva så jeg? Jo, FireFox forrige milepæl på 50 millioner. Nyhetsbrevet var datert 30.4, så FF har brukt nesten 3 måneder på 25 mill. nedlastninger. Ikke dårlig. (Det er vel bedre enn Opera? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Jeg gikk igjennom gammel epost (hadde 458 uleste liggende), og hva så jeg? Jo, FireFox forrige milepæl på 50 millioner. Nyhetsbrevet var datert 30.4, så FF har brukt nesten 3 måneder på 25 mill. nedlastninger. Ikke dårlig. (Det er vel bedre enn Opera? Det er MYE bedre enn Opera Men samam for meg eg bruker opera å nekter å gå over til FF da eg finner det ubehaglig for min smak samma ka andre syns. Lenke til kommentar
magio Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Har brukt Opera i lang tid, men nå har jeg gått over til FF og funnet det mye bedre! Digger den enkle ad blocken og alt det andre! Helt supert! Lenke til kommentar
tHe OvErClOcKeR Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Vil alltid være Opera for min del Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Grættis Firefox! bare ikke bli så stort at det blir attraktivt for dem som normalt går til angrep på IE brukere Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Grættis Firefox! bare ikke bli så stort at det blir attraktivt for dem som normalt går til angrep på IE brukere Hehe, satt akkurat og tenkte på det samme.. Men det er jo fortsatt et godt stykke igjen til det skjer; får vi håpe Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Jeg har prøvd mange nettlesere, og jeg må si at jeg liker Firefox best. BTW: Blir det fortsatt utviklet nye versjoner av Mozilla(non-Firefox)? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 tror en annen gruppe tok over mozilla suite utviklingen ja. Lenke til kommentar
G Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Jeg har prøvd mange nettlesere, og jeg må si at jeg liker Firefox best. BTW: Blir det fortsatt utviklet nye versjoner av Mozilla(non-Firefox)? Vi får jo bare følge med om det kommer noe. Men prosjektet lever videre på: http://www.mozilla.org/projects/seamonkey/ Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Gratulerer Firefox. Sverger nok til Firefox jeg uansett hva opera folkene sier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå