b-duvaland Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Har veldig lyst til å prøve dette online, er det virkelig bra i multiplayer ? Er det mange servere osv i Norge, eller hvordan funker det der egentlig.. Vurderer å gå til innkjøp av spillet, for å spille det litt online. Er det cd-keys det går på ? Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Du kan spille via battle.net, du trenger en cd-key for å kunne koble deg opp mot battle.net WCIII får iallefall masse tid av meg nå om dagen :wink: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Ja, sertifisering og autentisering er nøkkel-basert. Lenke til kommentar
Heimdal Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 etter hba jeg har erfart, vil det lønne seg ja, kjøpte det for en uke siden og kan ikke angre på det:) Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 1. august 2002 Forfatter Del Skrevet 1. august 2002 Ok, tenker jeg kjøper det da. Må bare finne en pålitelig sjappe som ikke stjeler cd-keyene. Noen som vet hvor cd-keyene står, det er vel på selve cd-etuiet? Lenke til kommentar
ratm Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Hvis jeg sier at cd key'n står bak på covret løper du vel rett i butikken med mobilen/penn og papir i hånda. Syns innleget ditt var litt rettet mot warez, hvilke butikker er det som "stjeler" cd key's? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 har ein kopi av warcraft3 heime, desverre er det bror min sin( som eg låner menst han er vekke :razz: ) vurderer sterk om å kjøpe ein eigen sjølv, warcraft3 er bra over internett, herligt med noko anna enn CS og UT Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Har prøvd LAN og det var tøft :smile: Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 2. august 2002 Forfatter Del Skrevet 2. august 2002 Neida, men på brukthandleren her i Oslo har jeg sett det, det er nytt, men jeg tar ikke sjansen. 16-åringer som står i kassa også. Trur jeg heller kjøper det på Elkjøp eller Obs altså! Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Det er konge rått på Battle.net. Det er ikke en norsk server, men en server i Europe, Asia, Usa West og Usa East. Lenke til kommentar
Rincewind Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Men hvis jeg ikke tar helt feil er det Telia som har serveren i europa.... Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 2. august 2002 Forfatter Del Skrevet 2. august 2002 Iallefall, nå har jeg kjøpt det! Men, problemer. Når jeg prøver og connecte til battle.net, så får jeg bare noe a'la failed to update. Anyone ? (Skal gå og lese readme fila nå :razz:) Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 2. august 2002 Forfatter Del Skrevet 2. august 2002 Det var bare å hente ned nyeste patch fra blizzard. Ganske kult spill! Lenke til kommentar
|KAN| Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 jeg kjøpte diablo 2 exp pack på elkjøp engang ... etter 2 uker var cd keyen min i bruk av noen andre enn meg.... meget besynderlig siden grunnen til at jeg kjøpte spillet var for å få en egen key ... og jeg hadde ikke vært på noe lan eller no sånt ... Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Hvor kan man få warcraft 3 billigst akkurat nå da? Lenke til kommentar
Bjarne Petter Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 du må ihvertfall ha modem for å spille på internet Lenke til kommentar
Indrazor Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Spring å kjøp spillet orginalt nå. Hvor det er billigst vet jeg ikke men 50kr fra eller til bryr i alle fall jeg meg ikke noe om. Topp kvalitet å underholdining! Ikke bare har du Bnet med vanlige games med prøv deg på noen custom games. Det er rett å slett utrolig hva man kan lage med WorldEditoren til WC3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå