Shuttle Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Dette er meg ( men bildet av meg er avatar da så dere ha sett meg før ) bildet er tatt men den, kremt, T610 meg til venstre Hunden min EMIL Meg. sur som en potte :-) Hva slags kamera blei brukt? De er superskarpe, spesielt bildet av hunden! Di er tatt med Sony CyberShot DSC-P100 Det er jo bare og lagre bildan på pcen deres og så høyreklikke og velge egenskaper og så på summary,så står det kosn camera det er tatt med da Endret 28. juli 2005 av Shuttle Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Ok.. Legger ved et bilde av meg tatt med K750i... http://filserver.pyrabel.net/bilder/annet/DSC00161.jpg Endret 28. juli 2005 av rwd-drifter Lenke til kommentar
Erren Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Dere kan godt få et til Hehe, artig å ta bilder av nyklipt hår, du Sendte til noen venner EDIT: bildet er tatt med 7600 i VGA, verste kvalitet Btw, kan banne på at jeg har sett deg mange ganger før, Julie Befinner du deg ofte i Oslo sentrum? Endret 28. juli 2005 av Hippie-Erlend Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Dere kan godt få et til Hehe, artig å ta bilder av nyklipt hår, du Sendte til noen venner EDIT: bildet er tatt med 7600 i VGA, verste kvalitet Btw, kan banne på at jeg har sett deg mange ganger før, Julie Befinner du deg ofte i Oslo sentrum? Er det der nyklipt!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå