Gå til innhold

"Årets Spill 2004"

Anbefalte innlegg

Ja, her kan du legge inn en kommentar om hva du synes er "Årets Spill 2004"....Kom med forslag så skal jeg pröve å legge inn en poll.. ;)

EDIT: Jeg er inntrisert i spill som er kommet ut i USA i 2004...Favoritter selv er CS:S....

Endret av play`ern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ubegrunnede innlegg i denne tråden blir slettet uten videre beskjed, og kan føre til advarsel ved gjentagelser. Hvis tråden går over til en ren telletråd, slik at det blir for mye jobb for moderatorer, så vil den flyttes til off-topic.

Trådstarter må gjerne redigere det første innlegget, og informere litt om hvordan han ønsker at folk skal legge inn sine favoritter slik at ønsket om å holde tråden seriøs styrkes. Snakker vi f.eks. om lanseringsdato i Europa, eller i USA? Det er også fordel om trådstarter selv kommer med noen favoritter (og begrunner valget), i stedenfor å bare starte en tråd for å starte den for deretter å legge alt til rette for en uønsket telletråd.

Lenke til kommentar
TST: Kan du lage en poll på denne????

Hva skal jeg lage poll om? Skal jeg legge inn hvert bidige spill som kom i 2004 i en avstemning? Bare spill som har fått mer enn 7 av 10 på Gamer.no? Spill som har fått god snittkarakter over hele verden? Det er ikke noe jeg har tid til å finne ut av nå :-)

Lenke til kommentar

Det ser ikke ut som du forstår helt hva jeg har forsøkt å formidle med mine innlegg, og jeg kan ikke opprette en avstemning over "årets spill 2004" på grunnlag av fire titler DU syns er gode. Dette vil dessverre ikke fungere, og tråden stenges. Hvis dere ønsker en diskusjon/telletråd rundt "årets spill 2004", så må den gjerne opprettes under Off-Topic -> Annet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...