Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Den trådløse musa mi har sluttet å fungere

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp kjøpt meg ny pc med tastatur og mus fra logitec (LINK). Alt fungerte fint de to første dagene. Så bestemte jeg meg for å bytte den trådløse musa med en annen mus jeg har liggende hjemme, en microsoft intelli mouse. Når jeg så bytter tilbake til den trådløse musa en dag seinere vil den ikke fungere. Da jeg satt i intelli musa første gang installerte den seg selv. Går jeg på properties på min datamaskin ser jeg at jeg har liggende inne 2 muser. Avinnstallerer jeg begge for så å koble vekk intellimusa og restarter pcn skjer det fremdeles ingen ting. Pcn sier han finner ny hardware men musa begynner ikke å fungere for det. Putter jeg i intelli musa etter oppstart er det ingen problem og bruke musa.

Hvordan kan jeg få den trådløse musa mi til å fungere igjen? Er avhengig av at den fungerer ellers må jeg gå til innkjøp av ny mus. Har prøvd den trådløse musa på en annen maskin uten resultat der også. Ja det er batteri igjen på musa :)

Noen som kan hjelpe? Kan ikke fatte hva det skal være som gjør at den plutselig ikke lenger skal fungere :hmm:

Endret av oleisbest
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har trykt inn de "connection" knappene?

Er en under musa, og en på den trådløse adapteren.

Les manualen hva som skal inn først, har vært borti at driverne må legges inn før vi plugger inni musa, og omvendt.

GL=)

Lenke til kommentar

Finner en connect knapp under musa som jeg har forsøkt å trykke på uten at det har hjulpet. Kan ikke finne en sånn knapp på musa :S

Er desverre lite til bruksanvisning som fulgte med. Tastaturet og musa var det eneste som lå i eska. Ingen bruksanvisning eller cd med driverere. Har vært inne på logitikk sine sider å lastet ned drivere til det jeg tror er min mus. Det har heller ikke gjort susen. Er sikker på at det er noe helt banalt som skal gjøres...

Prøve å legge inn drivernefør jeg setter inn musa denne gang, håpe at det gjør noe forskjell. Andre med neon gode tips? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...