tikka Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 hvordan skal jeg koble ekstralysene til golf 2 90mod. kom orginalt med 2 lykter. har skiftet til grill m 4 lykter kan ikke se at det ligger ferdig ledninger. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Ekstralysene skal koples til langlysene på hovedlysene. Lenke til kommentar
tikka Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 har du en liten guide om hvordan du gjør det. det er ikke lagt opp noen ekstra ledninger . Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Er nok nødt til å kjøpe deg litt ledninger og et relé og fyre opp Lenke til kommentar
tikka Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) hvis jeg skal koble de til egen bryter. så kobler jeg lyktene og strøm til bryter, og lager jord fra lyktene? finnes det en bruks anvsininng på hvordan jeg skal koble til fjernlyset? har golf boka fra biltema, men ser ikke noe der. Endret 27. juli 2005 av tikka Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Kjøp deg en pakke med koblinger som også har smeltelim slik at vann ikke trenger inn (dette kan du smelte med en vanlig lighter). Ikke bruk såkalte juksekoblinger (eller hurtigkoblinger), disse kan ødelegge ledningsnettet ditt. Sett flere eksempler på dette dessverre 8sist på min fars bil på tilhengerfestet, som var insatt på verksted, måtte skifte alle ledningene bak til bilen pga det hadde smeltet litt.) Du må også ha rele og ledninger. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Du drar 30cm med ledning(jord og +) fra sokkelen til hovedlysa, verre er det ikke. Hva fargekoden på ledninga til langlysene er husker jeg ikke i farta, men riktig ledning finner du fort med en prøvelampe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå