enema Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) lurer på om DENNE oppgraderingen er bra nok hvis man skal ha nok strøm, og generelt sett: god ytelse ut av pcen? musa bare er der for moroskyld Endret 1. august 2005 av enema Lenke til kommentar
nokiakiller Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) villa kansje ha gådd for no bedre ram (min1gig) har selv 2 gb ram og synest det er sånn passe men det kommer ho helt ann på bruken Edit: leif var her vist Endret 27. juli 2005 av nokiakiller Lenke til kommentar
enema Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) skal spille edit: takk for at dere er så tidlig oppe/så sent oppe Endret 27. juli 2005 av enema Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) Du bør gå for minst 1gb ram. Har du grafikkkort fra før? Kan ikke se det i handlelisten din. Endret 27. juli 2005 av Scortech Lenke til kommentar
enema Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) takk bare lurer... noe mere jeg burde vite??? edit: legger meg nå, men bare svar ! på forhånd takk Endret 27. juli 2005 av enema Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Siden ram ikke er noe overpriset heller så gå for 1gb. 2gb trengs ikke enda men 1gb er greit å ha iallefall. Lenke til kommentar
enema Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) som du ser så kjøper jeg en 512 MB ram, dual... jeg har en singel 512 fra før av, og det er 3 sloter i hovedkortet... skal jeg prøve meg på å sette sammen de 3 brikkene eller kan det føre til noen "uønskede" følger? den singelen er et par år gammel nå... Endret 28. juli 2005 av enema Lenke til kommentar
enema Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 hehe, det er plass til 4 ramer så ikke helt Lenke til kommentar
Kaeso Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 leif var her vist Leif han er der fortsatt! Lenke til kommentar
am3k Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien. En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Endret 1. august 2005 av am3k Lenke til kommentar
nokiakiller Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 leif var her vist Leif han er der fortsatt! ja men jeg vill vise litt gjestmildhet stakkars leif ingen vill ha deg back on topic: enema: har du bestemt deg for hva du vill kjøpe enda ?? hvis rammen har samma specs så burde det gå bra. men det går ikke så veldigt bra og blande ram med forskjellig specs (det blir ustabilt, og det liker vi ikke) Lenke til kommentar
enema Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 jeg har enkli kjøpt det... hele handlevognen .... og den kommer antagelig i dag Lenke til kommentar
am3k Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Trådstarter har da fått to forsøk på og endre emnefeltet i henhold til retningslinjene for denne kategorien uten hell. Da trådstarter vist nok har kjøpt delene/pcen stenges tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg