Gå til innhold

Beste drikk når man sitter foran datan

Blåbær

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

drikker powerade eller gatorade... vet ikke hvorfor, det er bare godt... (powerade citrus charge er best)

den er spesiell god hvis man sitter med den tuten i kjeften, og heller litt på flaska mens man spruter en liten dæsj ut i kjeften, sånn at det sprer seg rundt inni der, mmmmmmm :love:

Lenke til kommentar

hahah... ja, min santen, du har helt rett Vt-iversen... det var veldig ekkelt... jøsses, visste ikke at jeg kunne skrive sånn engang.. merket det ikke når jeg skrev... men jeg lar det stå til spe og spott.. oppegående mennesker skjønner forhåpentligvis at jeg snakker om en drikkeflaske, ikke en... ja, you know what...

Lenke til kommentar
hehe du er en morsom og opplyst person jalejale. Da du har evne til å se tilbake på dine tidligere utsagn med kritiske øyne og humorbriller.  :thumbup:

tusen takk! jeg føler meg smigret... *dåne*

edit:

dåne er et "donald-ord" som er det samme som å besvime... dolly dåner ofte når donald overrasker henne med blomster og den teite konfektesken som er formet som et hjerte...

Endret av jalejale
Lenke til kommentar
hehe du er en morsom og opplyst person jalejale. Da du har evne til å se tilbake på dine tidligere utsagn med kritiske øyne og humorbriller.  :thumbup:

tusen takk! jeg føler meg smigret... *dåne*

edit:

dåne er et "donald-ord" som er det samme som å besvime... dolly dåner ofte når donald overrasker henne med blomster og den teite konfektesken som er formet som et hjerte...

"Dåne" står da i min clue ordbok da :thumbup:

Lenke til kommentar
Litt overrasket over at så få nevner cola :)

Foretrekker vann selv, men lurer på jeg skal bytte over til noe annet. Alt utenom Cola kan kvalifiseres som forslag. Fant forresten at pulver iste blandet med iskald vann fungerer bra.

Les første inlegg! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...