Earendil Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Ingenting som en battery ved dataen etter å ha våknet dehydrert... Du veit at koffein dehydrerar deg meir? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Blir jo selvsagt Pepsi Max som er den beste PC-drikken. Isvann, sjokolademelk (ferdigbladet selvsagt) og Iste er også greit å ha for variasjonens skyld Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Ingenting som en battery ved dataen etter å ha våknet dehydrert... Du veit at koffein dehydrerar deg meir? For å ikke nevne sukker. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Hjemme hos mamma drikker jeg som oftest vann, og de gangene jeg gidder å gå på butikken så har jeg cola.. I leiligheten går det i kaffe og vann.. cola iblandt.. På jobb går det i Kaffe og vann.. Enkelte helger før jeg går ut så kan jeg ta meg noen øl mens jeg sitter å spiller, er alltid jævli arti når rusen begynner å bygge seg opp Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Helt klart vann og iste. Lenke til kommentar
Knudix Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Har en 4-liters vanntank med sånn filter som jeg refyller hver dag. Så det er vann det går i her ja. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Bawls, når jeg har det, cola når jeg er "rik" eller heldig og ellers vann, masse vann! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Cola light, vann og protein shake... Å muligens litt pils på lørdagen hvis jeg ikke skal på jobb. Lenke til kommentar
clario Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Iskald Fanta !! Coca Cola er oppskrytt, og smaker ikke så godt som folk vil ha det til. Hadde det ikke vert for all den reklamne de sender, tror jeg ikke de hadde vert mange som hadde drukket den for å si d sann .... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Coca Cola er oppskrytt, og smaker ikke så godt som folk vil ha det til. Å jo det gjør den. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Pepsie Max eller en kopp Earl Grey med to teskjeer sukker og en skvett fløte Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Iste, Fanta og Sjokomelk FTW! Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Drakk tidligere mest cola men har klart å rive meg vekk fra det... Nå for tiden går det mest i Iste (Fun Light Peach uten sukker eller Lipton Fersken som regel), Litago sjoko/jordbær-melk eller vann... Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Når man nerder går det mest i Cola, Urge og Mountain Dew, men det er godt å variere litt da Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 går mest i cola light bokser og fanta bokser(kjøpt billig i sverige ) Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Iskald Fanta !! Coca Cola er oppskrytt, og smaker ikke så godt som folk vil ha det til. Hadde det ikke vert for all den reklamne de sender, tror jeg ikke de hadde vert mange som hadde drukket den for å si d sann .... Eg har nesten ikkje sett cole reklame, og jo, cola er så godt som alle skal ha det til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå