Blåbær Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Foretrekker vann selv, men lurer på jeg skal bytte over til noe annet. Alt utenom Cola kan kvalifiseres som forslag. Fant forresten at pulver iste blandet med iskald vann fungerer bra. Dere kan godt skrive det dere drikker når dere sitter foran datan også. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Iste er knall, eple juce er også godt. Men det er viktg at det er rett fra kjøleskapet Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Urge! Vann er ikke noe særlig siden det ikke smaker noe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Går vel mest i Cola her.. Ellers jeg veldig glad i vanelig rød saft Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 Liker ikke cola, sikkert mange som ikke tror meg men er faktisk sant. Itillegg til at jeg ikke drikker kaffe, så blir kanskje litt lite koffein på meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Liker ikke cola, sikkert mange som ikke tror meg men er faktisk sant. Itillegg til at jeg ikke drikker kaffe, så blir kanskje litt lite koffein på meg? Har en go del andre brus varianter da. Fanta, Pepsi, Solo osv. Det meste smaker. Men hva med "Faris med en dråpe lime" ? Vann med kulsyre og litt smak. Det er kos Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Personlig går det noen flasker Pepsi Max i uken her. Men kaldt vann, med mange isbiter, slik at det blir veldig kaldt, er meget godt det også. Kjekk variasjon. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Hos meg går det ekstremt mye Fun Light med bringebær.. Vann er lissom godt den første tiden, men så blir det varmt og dødt.. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) Vann eller Fun Light bringebær med masse isbitere Endret 27. juli 2005 av phoen|x Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Jeg liker å ha en kald flaske med brus ved siden av meg. Urge er uten tvil den beste brusen, men nå for tida går det mer i Pepsi/Fanta Groovy Apple. Iste er heller ikke å forakte. Vann kan være godt av og til (ingen tvil om at det er sunt), men det blir vel heller en nødløsning når man er tom for alt annet. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Alle nerder med respekt for seg selv liker å nyte en god kopp kaffe mens man blar seg gjennom utallige tråder på fiverse fora. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 pleier å drikke vann eller brus foran pcen jeg.. vann i uken og brus i helgen Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Alle nerder med respekt for seg selv liker å nyte en god kopp kaffe mens man blar seg gjennom utallige tråder på fiverse fora. Dette er noe man gjør på jobb Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 En Iskald cola og som er rim på flasken. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Har faktisk begynt å få sansen for Pepsi Max Cool Lemon. Garantert den beste light-brusen som er å oppdrive. Ellers er jo vann ganske bankers Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Når sluttet Pepsi å være cola? En grei mugge med vann, krydret med store mengder isbiter, og tilsatt et par sitronskiver er helt supert i varmen. Det eneste som er litt kjipt, er at det blir tomt så fort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå