Gå til innhold

Når du trodde du hadde sett alt, nazi-asiater

co2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For det første var det eit karneval...

Karneval er å kle seg ut, å late som, å leke litt.

Og nå kan du gjette hva japanerene driver med :p

De bruker det blant annet i rollespill(sex), gjenskapelse av krig/nazi hendelser og ren interesse(samling)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Folk som er rasistar mot seg sjølve? Jaja.

De er nok ikke rasister mot seg selv. Japanerene trodde tidligere at de var bedre enn oss andre.

De anser seg selv som overlegne der borte enda. Og de har en "herrefolk" mentalitet som gjør at nazismen som idé virker veldig spiselig.

Lenke til kommentar

De er nok ikke rasister mot seg selv. Japanerene trodde tidligere at de var bedre enn oss andre.

De anser seg selv som overlegne der borte enda. Og de har en "herrefolk" mentalitet som gjør at nazismen som idé virker veldig spiselig.

Lurer på hvordan det hadde gått til slutt om Aksemaktene hadde vunnet :hmm:

Begge hadde sett ned på hverandre

Lenke til kommentar

Lurer på hvordan det hadde gått til slutt om Aksemaktene hadde vunnet :hmm:

Begge hadde sett ned på hverandre

Har vært skrevet bøker om det og de tror vel at det hadde blitt en kald krig på linje med USA og Sovjet(disse så jo også ned på hverandre).

Lenke til kommentar

Synnes personlig at uniformene er godt gjennomførte og litt stilige, men tar selvsagt avstand til alt Nazisme står for.

Selv er jeg fascinert av Tysk Ingeniørkunst, favoritten er da Panzer og Tiger Tankene, hadde tyskland hadd litt mere råvarer og en litt oppegående General så hadde de vært overlegne teknisk sett, men heldigvis for oss så var det stikk motsatt :

*En gal liten man som tygde på piller og smådamer.

*Nazi - fanatikkere som hadde høye stillinger ikke pga erfaring og dyktighet men pga tro.

*De beste generalene ble fort målskiver for missunelse og sjalusi og fort bearbeidet av partiet.

Vi får være glad for det , men tydelig mange som hadde ønsket det annerledes, denne gjengen som ønsker at mr Adolf skulle hatt makta i dag er nok en gjeng med Idioter som ikke ser konsekvensene av en slik gærning : Værre en Stalin men på Globalt sett.

Lenke til kommentar
Bwahahahaha!

Har litt vansker for å tro at asiater skal tro på "hvite power" da Asiater ofte har samme holdning til hvite som hvite har til svarte (det er i allefall det læreren min fortalte meg en gang i tiden).

nazismen er ikke direkte whitepower(det er KKK som står for det) og NYnazismen

nazismen går utpå at det finnes en overlegen rase(arier) disse skal tydligvis komme fra det som er dagens Nepal, (eventuelt den synkne byen alantis)

og som nevnt tidligere har/hadde japser samme ide som nazistene, nemlig at de var en overlegen rase, og pga at nazismen var veldig tilpasningsdyktig(den gjorde det hitler og co ville) var det ikke noe problem og late som at tyskere og japser kom fra samme sted(nepal) og derfor var de naturlige alierte siden de begge kom fra "samme" sted og var finder med resten av europa og usa

Lenke til kommentar
Bwahahahaha!

Har litt vansker for å tro at asiater skal tro på "hvite power" da Asiater ofte har samme holdning til hvite som hvite har til svarte (det er i allefall det læreren min fortalte meg en gang i tiden).

nazismen går utpå at det finnes en overlegen rase(arier) disse skal tydligvis komme fra det som er dagens Nepal, (eventuelt den synkne byen alantis)

og som nevnt tidligere har/hadde japser samme ide som nazistene, nemlig at de var en overlegen rase, og pga at nazismen var veldig tilpasningsdyktig(den gjorde det hitler og co ville) var det ikke noe problem og late som at tyskere og japser kom fra samme sted(nepal) og derfor var de naturlige alierte siden de begge kom fra "samme" sted og var finder med resten av europa og usa

Nepal? Hvor har du det fra? :hmm:

Lenke til kommentar
Bwahahahaha!

Nepal? Hvor har du det fra? :hmm:

Var Himmler som hadde de forskrudde tankene om at det ariske/germanske folk kom fra Nepal/Atlantis og ble så spredt rundt om i verden.

Skal visstnok ha lagd pyramidene og alle store ting her i verdenen :roll:

Lenke til kommentar

Ser ikke helt det morsomme her, jeg.

Tyskerne hadde sykt fet stil på 40-tallet. Uniformer, kjøretøyer, fly, osv. Det er mange, mange butikker som selger samleutstyr i den vestlige verden også.

Bundler du det med at Japanere er veldig glad i Cosplay så får du bilder som det trådstarter poster. Stiller meg ganske tvilende til at folk avbildet her er nazister per definisjon. Heller glade cosplayere uten den latterlige svart/hvitt holdningen vi har her i vesten.

Edit: Vil dere se noe morsomt, se heller mot Tom Cruise som samurai.

Endret av tacomodo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...