Gå til innhold

Når du trodde du hadde sett alt, nazi-asiater

co2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
LarsP, er forskjell på å være interessert, å det være besatt. Finnes værre bilder :D

Vel, vi snakker trossalt om Japan. Der borte liker de å drite på hverandre, tegne voldtektsscener som inneholder skolejenter og blekkspruter, dekorere bilene sine med Ayumi Hamasaki og andre ting som er langt verre enn litt naziflørt.

Lenke til kommentar
LarsP, er forskjell på å være interessert, å det være besatt. Finnes værre bilder  :D

Vel, vi snakker trossalt om Japan. Der borte liker de å drite på hverandre, tegne voldtektsscener som inneholder skolejenter og blekkspruter, dekorere bilene sine med Ayumi Hamasaki og andre ting som er langt verre enn litt naziflørt.

Hahah, so true

Lenke til kommentar
Det er masse folk i Asia som er helt oppslukt av nazismen, en slags fetisj faktisk.

Og jeg som trodde jeg hadde sett de største taperene

Det finnes folk som har fetisj for voldtekt, brillers, osv you name it. Særlig ting som er "fy-fy" har folk en tendens til å ha fetisjer om... Så hva er poenget ditt? Altså, tviler på at de _virkelig_ synes nazismen er bra... :shrug:

LarsP: Japanerene finner på mye rart ja... :whistle:

Lenke til kommentar
Har du lov å legge ut sånne bilder?

Lov å legge ut? Viser da vel ikke noe støtende.

LarsP, er forskjell på å være interessert, å det være besatt. Finnes værre bilder :D

Tenkte på at dette var rasistisk materiale

Det er ikke sånn at alt rundt emnet er fy fy og rasistisk. Det går faktisk an å se/snakke om ting uten å ha f.eks jødehat i tankene.

Lenke til kommentar

De tre siste linkene tror jeg bare er cosplay.

Men var ikke Japan alliert med tyskerne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...