Leaf Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Hei lurer på hvor mye du kan få ut av en Inten Pentium 4 CPU med 2.8 GhZ.. Har standard vifte.. Noen program? Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 ligg unna klokkeprogs... kunn noen trykk i bios skulle hjelpe.. hvordan hovedkort har du? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 jeg har et MSI 648 Max HK.. Prossesoren var vistnok Northwood Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 Hehe.. Her er det =) Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 det dær ser ok ut ....ikke noe pentium nerd men hovedkortet var jo ok...last ned nyeste drivere er jo og annbefale...gå i bios under advanc settings velg cpu settings og begynn og flytte FSB 5 og 5 hakk oppover...prøv starte windows hver gang og sjekk stabillitet.. nødvendig og øke volt etterhvert om den ikke booter...men pass tempen ..og jeg ville ikke annbefale og klokke mye med standard kjøling alså.... Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 en siste ting... åssen øker jeg volt? Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 jeg tror det skulle være under advancet settings ett sted? noen som er gode på msi kort her? kan hende du må skru av auto volt og sett på manual...så sette opp LITT og LITT..kan hende det finnes noen "jumpere" på hovedkortet ditt du må flytte for og over volte...sjekk manual.. happy voltings Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 Finner ikkeno Finner heller ingen oppgradering =/ Sikker på at det er under Advanced settings? Ekke noe som heter det der =( Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 kan dette ha noe med at det er/var en ferdig pc fra Fujitsu Siemens ? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 Ikkenoe hjelp å få? Lenke til kommentar
LinkHimself Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Eg trur at det har noko med at det er ein ferdig PC sidan dei ikkje akkurat er kjent for å vere klokkarar. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 Var det jeg frykta og:( Men går det an å "åpne" den "sperra" ? Med et program eller noe ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå