Gå til innhold

Ny telefon som tåler noe

Anbefalte innlegg

Hei.

Nå er jeg lei av at alle telefonene bare blir ødelagt av hva jeg mener er normal bruk, nå har jeg en siemens sx1 som ikke vil starte en gang. Hva kan dere anbefalle meg? Det hadde vert kjekt med en litt avansert telefon ( feks symbian ) men tror ikke der finnes solide telefoner med dette. Hjelp skal ha siemensen på reklamasjon i morga.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du ønsker en telefon som både tåler mye og har bra funksjoner er det bare ett valg på det norske markedet: Siemens M75

Mobilen tåler imponerende mye. Både når det kommer til støtskade, fuktighet, sandkorn o.l..

Listen over funksjoner er også imponerende:

Den har megapiksel-kamera, minnekort, mp3-spiller, grei fargeskjerm, bluetooth, osv. osv..

Du finner den billigst her:

https://prisguiden.no/produkt/32920

Lenke til kommentar

kaffi: Hadde det samme problemet i helga, men etter å ha prøvd mye, så greide jeg faktisk å få den på... opptil flere ganger etter den ikke ville på med det første. Hvis du ikke har noe viktig på C: på telefonen, er det bare å formatere den (hold inne * og # når du starter telefonen).

Prøv forskjellige kombinasjoner om du vil ta vare på det som er på C:, hold inne 'shift' (pilen opp) mens du skrur på telefonen uten minnekortet i, ta ut batteriet mens telefonen starter opp noen ganger og sånt, fikk den faktisk til å virke etter jeg gjorde det på min egen... måtte allikevel formatere den etterpå, men fikk ut alt det jeg hadde på C:.

Hvis du allikevel skal ha en ny telefon, vil jeg også anbefale M75!

Endret av ^Cartman^
Lenke til kommentar

Jeg formaterte den så funka den ett par ganger så stoppa den totalt slik at nå piper den bare om batteri og sjermen lyser ikke. å den lader ikke, jeg vet at det er strøm på batteriet, for den står til lading hver kveld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...