Miss Norway Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Sikler selv på en w800, og vil ha den så snart som mulig. Helst i går. Ser at andre har fått kloa i eksemplarer allerede - er dette fordi dere jobber i bransjen, eller har dere tips til hvordan jeg får tak i feks w800 allerede nå? Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Hvis noen får tak i den før lansering må det bli gjennom noen i bransjen ja. Men du må ikke tro alt du leser her heller... Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Det kan også være K750i'er som folk har satt W800i deksler på som de har kjøpt på eBay f.eks. Lenke til kommentar
Julie Lavendel Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Sikler selv på en w800, og vil ha den så snart som mulig. Helst i går. Ser at andre har fått kloa i eksemplarer allerede - er dette fordi dere jobber i bransjen, eller har dere tips til hvordan jeg får tak i feks w800 allerede nå? Jeg bestilte den, W800 fikk den dagen før i går! Lenke til kommentar
Miss Norway Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 Jeg bestilte den, W800 fikk den dagen før i går! Hvorfra da??? Lenke til kommentar
Julie Lavendel Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) Jeg bestilte den, W800 fikk den dagen før i går, Miss Norway . Hvorfra da??? fRA mpx.no Miss Norway. Endret 27. juli 2005 av Julie Lavendel Lenke til kommentar
MrHappy Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=19201249 en på jobben som selger denne... hadde denne i hånda igår... du verden for en feeeeeeet tlf... Blir nok bare å bygge om min k750i... har allerede kjøpt 1gig kort.... software til w800 har jeg hehe.... Lenke til kommentar
Miss Norway Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 Jeg bestilte den, W800 fikk den dagen før i går, Miss Norway . Hvorfra da??? fRA mpx.no Miss Norway. Jamen de har forskjøvet lanseringstidspunktet frem til september nå... hvordan fikk du din allerede nå derfra da? Lenke til kommentar
Miss Norway Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 Jeg bestilte den, W800 fikk den dagen før i går, Miss Norway . Hvorfra da??? fRA mpx.no Miss Norway. Jamen de har forskjøvet lanseringstidspunktet frem til september nå... hvordan fikk du din allerede nå derfra da? Skjønner ingenting jeg, har du teskje? Lenke til kommentar
zand Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 "Julie Lavendel" klarer jo ikke å fremskaffe noen bilder av telefonen. Er heller ingen andre som melder om å ha fått telefonen fra mpx.no. Mpx bruker samme distributøren som vi bruker på jobben og de sier de ikke har fått den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå