RayBay Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) Har et problem her. Jeg fikk et filmklipp fra en kamerat av filnavn .avi og hver gang jeg merker den eller dobbel klikker på den så klikker windows explorer. Klarer fint å merke/se andre .avi filmer untatt denne. Jeg klarer å se filmen, men får opp windows explorer feilmelding og må avsluttes. Noen som vet hva som er galt? Endret 10. august 2005 av RayBay Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Les sticky under Problemer med avi filer i window samt punktet nedenfor. Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) Takker for kjapt svar EDIT: Har SP2 og har full update, men hjelper ikke? Endret 26. juli 2005 av RayBay Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 Må vel vær noen som vet hvordan jeg kan fikse problemet mitt? Film filen er på 180mb. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Sikker på at AVI-fila ikke er korrupt? Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 Jepp... Siden det går ann å se den. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 SLETT DEN! Windows fucker opp noen filer noen ganger.. Slett den om du får det til! Prøv heller å kopiere den pånytt, eller bare drit i det. Den er vel ikke så viktig akkurat? Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 Klarer å kopiere den, men med en gang jeg merker den får jeg opp den feil meldingen. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Klarer å kopiere den, men med en gang jeg merker den får jeg opp den feil meldingen. ja ikke sant.. Om du ikke får slettet den før det er forsent, må du reinstallere hele windows pånytt Prøv å kjøre sikkermodus og slett den. Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 Klarer fint å slette den, men hvorfor skal jeg det? Lurer bare på om noen der ute vet hvordan jeg kan fikse problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå