Gå til innhold

skjønner ikke hvordan man kan treffe med sniper


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bf2 har realistisk kulebane....sikt litt over ditt target du.....ikke i magen på de....

Vil ikke si at det er en veldig realtisk kulebane. Viss jeg sikter midt i hodet på en 100meters avstand, treffer den kanskje 10-15 cm under. Ikke realistisk akkurat!

Hvordan kan du si at det er urealistisk helt uten videre? Det spørs på hvilken avstand et sikte er skutt inn. Jeg ville ikke skutt inn ei snikskytterrifle på 50 meter, men du skjønner poenget. Jeg synes snikskytterriflene er ganske gode. Skuddene går ikke nødvendigvis 100% der du sikter, men det gjør de neimen ikke alltid i virkeligheten heller. Litt spredning må man regne med. Synes ikke kulene faller urealistisk mye. Det er fullt mulig å plukke ut folk på rimelig lang avstand uten å sikte så mye over.

Lenke til kommentar

Sniper i BF2 er skikklig bra!!!

Skjønner ikke hva folk klager for, lær dere å bruke våpenet!!

En sniper skal være tolmodig, det er hans jobb!

Jeg har plenty med 1 shots kills, og det er ikke akkurat noe tungvint å skyte folk med 2 skudd! dra frem pistolen da vel! 1-2 skudd med den også!

 

OK! SVD og china våpnet suger, men ikke M24 og barret!

Nydlige våpen.

Endret av Markaren
Lenke til kommentar
Sniper i BF2 er skikklig bra!!!

Skjønner ikke hva folk klager for, lær dere å bruke våpenet!!

En sniper skal være tolmodig, det er hans jobb!

Jeg har plenty med 1 shots kills, og det er ikke akkurat noe tungvint å skyte folk med 2 skudd! dra frem pistolen da vel! 1-2 skudd med den også!

 

OK! SVD og china våpnet suger, men ikke M24 og barret!

Nydlige våpen.

Enig! Semi-auto funker ikke som sniper.

 

Det er bare å sikte litt under hodet, bye bye fyr. Har masse 2-shot kills og noen 1-shot kills. Alle med M24, får aldri sniperkills med SVD, liker bare å vise fram hvor enkelt det er å drepe på close med SVD

Lenke til kommentar
Jeg pleier sjeldent å være sniper da man som oftest trenger to skudd for å ta ut en person. I Battlefield 1942 og Vietnam trengte man bare et skudd for å ta ut en person, hvorfor forandre noe som fungerte så glimrende?

Det er ikke noe problem å få 1 shots kills!!!

bare man treffer :!:

Lenke til kommentar

jeg får 1 shot kills støtt.. trikset er å plukke ut de folkene du vet du kommer til å treffe - og drepe med et skudd.. Det står en fyr og klør seg på balla bak en vegg, kanskje han er commander, jeg legger meg ned og sikter inn på hodet hans og justerer hvor høyt over jeg skal sikte etterpå i forhold til avstand.. Pang. "WTF!" *punish* oops han var vist på mitt lag.. Neida, men vertfall, trikset er som sagt å plukke ut de du vet at du kan treffe og ignorere de som løper rundt som halshugde kalkuner på speed, når du har begynt å få teken på våpenet kan du begynne å plukke ned kalkunene..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...