SirAleks Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Har koblet PC`en til TV med en S-Video kabel og scart. Får bare svart/hvitt samme hva instillinger jeg prøver. Har et (NVidia) 6800LE skjermkort. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Oppdater drivere, pleier å være det som er feil, eller du kan du bytte tikl kompositt-kabel Lenke til kommentar
bærger Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Ingen ekspert på området men det er dette som skjer når TV'n din ikke støtter S-video. Du får sjekke om TV'n din støtter S-video. Det gjør ikke min Lenke til kommentar
Kamui Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Sjekk at maskinen er satt til å levere PAL signaler! Min leverte NTSC (amerikansk standard) og da får du svart hvitt på et PAL fjernsyn Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 jeg hadde samme problem, det er nok tv'en din som ikke støtter s-video er det en gammel tv du har? Lenke til kommentar
Ole12 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Det finnes jo en scart "kontakt" som du kan plugge i S-Video kabelen vis tv'n ikke har en slik kontakt. Lenke til kommentar
hsa Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Du kan se her for ulike kabeltyper http://www.s-video.com/ Jeg hadde samme problem, fikk farger med en kabel fra disse. Mener jeg ble tipset om denne siden i dette forumet en gang for lenge siden Lenke til kommentar
bærger Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Les denne tråden og bli vis: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=358386&hl= Lenke til kommentar
SirAleks Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Dette løste problemet: Jeg valgte komposittkabel i instillingene selv om jeg bruker S-Video kabel. Da fekk jeg farge, men med S-Video i instillingene vart det svart-kvitt. Vanskeligere var det ikke Takk til alle som ga meg svar Lenke til kommentar
Jove Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 I tilfelle andre lurer også, kan dette prøves: Kobl via en videospiller. Det løste saken for meg ivertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå