propel Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 har kjørt fsb opp til 138 og den pci greia til 34. Men jeg er litt redd for å kverke pci greiene mine, siden jeg har scsi å greier. Kan den RATIO greia hjelpe/fixse slik at jeg kan klokke mer po fsb? cpu: P4 2.4(NW) ram: kinstone pc1066mhz rdram er relativ newbie når det gjelder intel så beklager for teite spm. ps på rdram/fsb-RATIO kan jeg velge mellom : auto,3,4 [ Denne Melding var redigert av: propel på 2002-08-01 20:18 ] Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Ved 138FSB med 3/4 ratio får du bare 34.5MHz PCI bus - dette er ikke noe problem for selv svært senistive kort. Kort sagt ikke noe å bekymre seg om :smile: Lenke til kommentar
propel Skrevet 1. august 2002 Forfatter Del Skrevet 1. august 2002 så jeg skal sette rdram/fsb ration på 3 eller 4 da? eller skal jeg la den stå på auto?Hvor høy er det trygt å gå med pci frekvensen a? Lenke til kommentar
propel Skrevet 3. august 2002 Forfatter Del Skrevet 3. august 2002 ingen som vet? Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Hvor langt du kan gå vil være veldig individuelt fra kort til kort. Aner ikke hvor touchy det scsi kortet ditt er. Men 34,5 er bare et avvik på 4,5% så det tåler det nok. Hold den nærmest mulig 33 :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå