Gå til innhold

Briefe-topic om dine epics


Anbefalte innlegg

Pinnella hvilke non-epic sverd er bedre enn Brutality til SS da liksom? Eneste med med høyere maks dmg er Vis'Kag om jeg husker rett.

Rogue på level 60, masse Nightslayer, og vet ikke slikt :<

 

Vi kan regne på det.

La oss si at du har 650 Attack Power. Du adder da 46,4 dps fra AP.

 

Brutality Blade: Dmg: 90-168 - gjennomsnittsdmg = 129. Regnestykket blir som følger: 129 + (2.5*46,4) = 245.

 

Sword of Zeal: Dmg: 81-151 - gjennomsnittsdmg = 116.

116 + (2.9*46,4) = 250.56

 

Made my point? Rend Mainhand har samme dmg som Zeal. Om du godtar Maces, kan vel Mass of McGowan også nevnes. Den vil gi ca. samme resultater som Brutality.

 

Vil du stå og spamme SS, bør du skaffe deg Empyrean Demolisher.

 

og Mr. PvE sniker til seg ekstra damage ved å bruke Blade Flurry på Lava Spawns og Firelords :\

4576925[/snapback]

 

Fra Blizzards patchnotes for 1.8 (nåværende) :

 

Instant Attacks:

 

The mechanics of most instant melee attacks have been modified to improve item balance. Previously, instant melee attacks did damage based on the damage range of the weapon, plus a bonus for the player's attack power. This bonus was then multiplied by the speed of the weapon. As a result, slow weapons did more damage than was intended, and fast weapons were considered inferior by most players. We have changed the way the attack power bonus is calculated for instant attacks. This change does NOT affect attack power calculations for normal melee attacks. Instead of multiplying by the speed of the weapon, the attack power bonus is now multiplied by a fixed number pulled from the following table:

Two-handed weapons: 3.3

Daggers: 1.7

All other one-handed weapons: 2.4

As a direct result of this, many weapons have shifted position in their relative power. In particular, many Epic (purple) quality items are now more powerful than slower Superior (blue) weapons.

This change was not made to reduce the power of instant attacks, but to correct the relative imbalance of weapon itemization. At a given level requirement, epic quality weapons should always be more powerful than superior quality weapons.

Please also note that all normal weapon swings will be completely unaffected by this change. The following abilities are affected by the design change: Sinister Strike, Ambush, Backstab, Whirlwind, Mortal Strike, and Overpower.

 

Lenger ned på siden:

 

Rogues:

 

Vanish - Fixed a bug where the Chilled effect caused by Ice Armor/Frost Armor was not removed properly when vanishing.

Parry - Minimum level to train this ability has been lowered to 12.

Shoot Bow/Crossbow/Gun - Fixed a bug where these abilities could be used faster than intended.

Throw - Use of this ability will now only cause a cooldown with Shoot abilities.

Ambush - Now uses normalized attack power.

Backstab - Now uses normalized attack power.

Riposte - Now properly sets its cooldown.

Sinister Strike - Now uses normalized attack power.

 

Så fordi rogues var smarte og gikk etter en knallbra Ambush/Backstab dagger, så måtte Blizzard omgjøre hele systemet, i stedet for å endre på stats direkte på våpenet.

 

Etter patch 1.8 kom inn i bildet, handler alt om min/max damage og attack power, siden speed er likt på alle våpen av samme type uansett.

 

Jeg er klar over at posten ble lagt ut for mange måneder siden, men siden posten har blitt bumpet opp, måtte jeg bare oppdatere de intetvitende om detaljene i posten din, som var helt rette, før Blizzard igjen brukte disse omveiene for å fikse et simpelt problem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke spilt så veldig mye i det siste, men har da noen epics for det:

 

Cenarion Helm

Choker of Enlightment

Cenarion Spaulders

Hide of The Wild

Cenarion Bracers

Aurastone Hammer

Ancient Cornerstone Grimoire

Stormrage Legguards

Cenarion Boots

 

og Salamander Scale Pants i backpacken. Se profil i signatur hvis noen vil vite stats heh

Lenke til kommentar

Mange som har epics nå da =P jeg _bruker_ :)

 

Helm of Wrath

Pauldrons of Wrath

Medallion of Steadfeast Might

Breastplate of Might

Bracelets of Wrath

Gauntlets of Might

Unmelting Ice Girdle

Legplates of Might

Sabatons of Wrath

Dark iron Ring

Myrmoidens Signet

Lifegiving Gem

Onyxia Blood trinket

Drillborer disk

Brutality Blade

(tanke eq)

 

Ekstra har jeg

Empyrean Demolisher

Thunderstrike

Helm of Might

Pauldrons of Might

Lionheart Helm

Belt of Might

Fireguard Shoulders

Dark Iron Helm

+ noe annet mc crap i banken =P

Lenke til kommentar

Fullt dragonstalker

5/8 giantstalker, mangler chest, pants og bracers.

Blastershot launcher

Epic hunterquest done(100% done)

Emerald dragonfang

Doom's Edge

Archimtiros Ring of Reckoning

Wristguards of the True Flight

Onyxia tooth pendant

 

Det var vel de jeg hadde.

Endret av Mr.Devil
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

er ikke akkurat epics, men jeg var i det rareste raidet idag.

Det hele startet med Garr hvor ene Bindings of the windseeker droppet, main tanken brente av all dkpen sin for å få den. etter det, så hentet vi inn baronen. han droppet som vanlig noen tier 2 epics, og folk på ventrilo sa at det var en ufattelig liten sjanse på at han skulle finne den der også. plutselig stod det "xx recieves bindings of the windseeker"(dette er siden vi på forhånd har det slik at den personen som har den ene, har også krav på den andre delen gratis). han løp da rett til Silithus og hentet questen. Vi fortsatte litt forfjamset over at begge bindingsene droppet etter hverandre. Vi kom da til ragnaros og tok han helt feilfritt (om man ser bort ifra en uheldig mage som duppet i lavaen). Her droppet da plutselig Eye of Sulfuras. 1 time etterpå var 100 Arcanite bars på plass og ble smeltet om til 10x Elementiumbars, vi spawnet Thunderaan og tok sverdet. Sulfuras hand of Ragnaros er ikke noe spesielt prioritert.

 

saken er at først etter MC på farm status i flere måneder, 36 garr/geddon kills og 20 Ragnaros kills. så er dette første gangen vi faktiskt har fått et Legendary item i det hele og det store(utenom ignots og elementiumbars etc.etc.).

 

noen som har hatt like ekstrem flaks på 1x run? :p

 

edit: og, ja. veit at legendarix stort sett bare er e-peen faktor og at flere våpen utrangerer dem. :)

Endret av nord
Lenke til kommentar

Epic Armor:

 

Nightslayer Belt

Nightslayer Bracelets

Nightslayer Gloves

Nightslayer Pants

Nightslayer Shoulder Pads

Bloodfang Hood

Bloodfang Pants

Shifting Cloak

 

Epic weapons:

 

Brutality Blade (sword)

Perdition's Blade(dagger)

Fang of the Faceless(dagger)

Gutgore Ripper(dagger)

Thekal's Grasp (Fist)

 

 

+ noen som jeg har dissa,,, har ikke vært av dem heldige i guilden som har fått bwl dropp enda men kommer seg vel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...