Gå til innhold

Briefe-topic om dine epics


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Betrayers Boots (ZG)

Shash of whispered secrets (Majordomo, MC)

Felheart Horns (Garr, MC)

Felheart Slippers (Shhazzrah, MC)

Belt of the archmage (Craftable)

Robe of the void (craftable BOP for warlocks) (så fort jeg får patternet i fra guildbanken)

Underworld Band (regner med at jeg får dette i fra banken og :))

 

Roosa, UD warlock, <ephorate> Burning Blade

 

EDIT: la til info om hvor man får tak i disse itemene om noen lurte :)

Endret av Bamse_
Lenke til kommentar

Spinal Reaper

Quick Strike ring

Don Julio's band

Darkmoon card : maelstrom

Onslaught Girdle

Stronghold gauntlets

Flameguard gauntlets

Deathguard's cloak

Defiler's plate paludons

Lionheart Helmet

Onyxia Tooth pendant

Paludrons Of might

Leggplates Of might

Brestplate Of might

Frostwolf Insignia rank 6

Boots Of avoidance

The unstoppable force

the immovable object

 

 

Sikkert glemt noe , menmen :p ,er ikke lett og holde styr på ;)

Lenke til kommentar
Fikk jeg nettopp Thekal's Grasp. Og i The Axemen så er dette kun hunter som får lov å bidde. Konge! Så slipper rogues å bli så sure  :p

Hunters ja.. har sikkert mye bruk for CoH-proccen på offhand samt på set-bonusen. Fury Warriors #1, rogues #2 (etter patchen).

Det settet er best for hunters. Proccen skjer på ranged damage også, og gir 300 ranged attack power i tillegg til 300 melee attack power. Fist weapons er heller ikke bra for roguer (for rask, kan ikke bruke ferdighter som krever dagger).

En dualweild warrior ville nok brukt dette settet, men det er ikke akkurat så mange av dem. Mesteparten er enten protection eller arms/fury. Alt i alt ER dette faktisk hunter-waepon!11

Lenke til kommentar
Fikk jeg nettopp Thekal's Grasp. Og i The Axemen så er dette kun hunter som får lov å bidde. Konge! Så slipper rogues å bli så sure  :p

Hunters ja.. har sikkert mye bruk for CoH-proccen på offhand samt på set-bonusen. Fury Warriors #1, rogues #2 (etter patchen).

kan du si meg et hunter weapon da?

 

siden alle (!) våpen kan en annen klasse få nytte av, stav med agi osv=druid, sverd=warrior/rogue/casters, daggers=rogue/casters. Hva har vi igjen da? bue O.o men de med stats går nok til imba rogues.

Lenke til kommentar
Fikk jeg nettopp Thekal's Grasp. Og i The Axemen så er dette kun hunter som får lov å bidde. Konge! Så slipper rogues å bli så sure  :p

Hunters ja.. har sikkert mye bruk for CoH-proccen på offhand samt på set-bonusen. Fury Warriors #1, rogues #2 (etter patchen).

Furywarriors kan holde seg til The Twin Blades of Hakkari, rogues har ikke noe bruk for fist. Som sagt tidligere, fist er for rask og du mister noen egenskaper når du bruker fist vs dagger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...