Gå til innhold

Briefe-topic om dine epics


Anbefalte innlegg

Handover selfbuffed dps: 173

Crit: 20.67%, men jeg har mer hit% gear enn crit gear ettersom crit er oppskrytt.

Vil heller ha en høy stabil dps, enn lav dps med spikes. Bedre å vite at en kan vinne uten at en skal ha flaks med crit.

Endret av Radhoo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Handover selfbuffed dps: 173

Crit: 20.67%, men jeg har mer hit% gear enn crit gear ettersom crit er oppskrytt.

Vil heller ha en høy stabil dps, enn lav dps med spikes. Bedre å vite at en kan vinne uten at en skal ha flaks med crit.

Du ligger høyt på dps lista i MC-raidene kan jeg tenke meg?

Ligger litt bak de best geara dagger-roguene.

 

Jeg har nå +8% hit fra items, ikke talent. Misser aldri på mainhand abilities :)

 

og til kisen med noe Nightslayer og Brutality; jeg ler av deg. Hvorfor i alle dager står du og spammer sinister strike til den store gullmedajle? Sverdet har i tillegg 2.50 i speed, noe som gjør andre non-epics våpen mye mer tiltrekkende. Og NE i tillegg da... Legolas keke ^_______^

Lenke til kommentar
Handover selfbuffed dps: 173

Crit: 20.67%, men jeg har mer hit% gear enn crit gear ettersom crit er oppskrytt.

Vil heller ha en høy stabil dps, enn lav dps med spikes. Bedre å vite at en kan vinne uten at en skal ha flaks med crit.

Du ligger høyt på dps lista i MC-raidene kan jeg tenke meg?

Ligger litt bak de best geara dagger-roguene.

 

Jeg har nå +8% hit fra items, ikke talent. Misser aldri på mainhand abilities :)

 

og til kisen med noe Nightslayer og Brutality; jeg ler av deg. Hvorfor i alle dager står du og spammer sinister strike til den store gullmedajle? Sverdet har i tillegg 2.50 i speed, noe som gjør andre non-epics våpen mye mer tiltrekkende. Og NE i tillegg da... Legolas keke ^_______^

Hva slags daggers har du?

Lenke til kommentar
Pinnella hvilke non-epic sverd er bedre enn Brutality til SS da liksom? Eneste med med høyere maks dmg er Vis'Kag om jeg husker rett.

Rogue på level 60, masse Nightslayer, og vet ikke slikt :<

 

Vi kan regne på det.

La oss si at du har 650 Attack Power. Du adder da 46,4 dps fra AP.

 

Brutality Blade: Dmg: 90-168 - gjennomsnittsdmg = 129. Regnestykket blir som følger: 129 + (2.5*46,4) = 245.

 

Sword of Zeal: Dmg: 81-151 - gjennomsnittsdmg = 116.

116 + (2.9*46,4) = 250.56

 

Made my point? Rend Mainhand har samme dmg som Zeal. Om du godtar Maces, kan vel Mass of McGowan også nevnes. Den vil gi ca. samme resultater som Brutality.

 

Vil du stå og spamme SS, bør du skaffe deg Empyrean Demolisher.

 

og Mr. PvE sniker til seg ekstra damage ved å bruke Blade Flurry på Lava Spawns og Firelords :\

Endret av Pinnella
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Du har ikke lyst til og slenge opp en bilde du også eller :!:

Lenke til kommentar

Flarecore wraps

 

Flarecore Mantle

 

Flarecore Gloves

 

Circlet of Prophecy

 

Girdle of Prophecy

 

Vambracers of Prophecy

 

Robes of Prophecy

 

Mantle of Prophecy

 

Seal of the Archmagus

 

Eye of Shadow

 

Truefaith Vestments

 

Hide of the Wild

 

Pattern: Chromatic Cloak :p

 

Darkmoon Faire trinketen med manaregen (as if som at det er 2%, virker mer som 0.01%)

 

(husker ikke om jeg har mere, sitter paa en internettcafé i det fjerne utland atm :p ... og nei, jeg kan ikke linke profil, om noen har en link til en mac-versjon av profil ting saa link gjerne )

Endret av eckmann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...