theDurkan Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) Jeg kjører nå en 19-tommer LCD som primary, og en 15-tommers CRT som secondary. Ettersom det ikke er nok plass til å plassere de ved siden av hverandre, plasserte jeg CRTen på hylla over. Men jeg har det problemet at for å flytte musa over på skjermen over, må jeg dra den igjennom høyre side, for at den da kommer over på den andre skjermen. Finnes det en måte/program som lar meg kunne flytte musa oppover og inn på den andre skjermen? Legger ved en illustrasjon, hvor den med kryss da selvfølgelig er slik jeg har det, og den med grønt check-mekre er slik jeg vil ha det. edit: Ble anbefalt å google, men jeg har seriøst ikke snøring på hvilke søkeord jeg skal bruke. Endret 26. juli 2005 av Mixel Lenke til kommentar
aklla Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 du går på "egenskaper for skjerm" og flytter den skjermen du vil ha øverst over den andre, det er altså bare å dra den blå firkanten som skal være en skjerm til ønsket possisjon Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) Ah. Så enkelt edit: Løste mitt eget problem Endret 26. juli 2005 av Mixel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå