M-WaWe Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Heisann, Har sett litt etter LCD skjermer og har liksom ikke funnet noe som jeg liker. Jeg har stilt følgende krav til ny skjerm: Sølvfarget front Høydejustering Pivot funksjon 8ms - 12ms DVI Pris maks 3500 kroner Kikket lenge på BenQ FP937s+ pga pris men den manglet en del av de kravene jeg hadde satt. Men nå har jeg endelig funnet noe som har de alle fleste av disse kravene og det er Samsung 913B. Er det noen som har denne skjermen og som kan si hva de mener om den? Lette etter test av denne men fant ingenting. Håper på noen gode tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
M-WaWe Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 Er det absolut ingen som vet noe om den skjermen? Jeg skal bestille skjerm nå og er litt usikker på om dette er en bra skjerm. Please? Lenke til kommentar
M-WaWe Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 da tror jeg rett og slett at jeg prøver denne skjermen, selv om ingen har noe å si om den. Den har de fleste mulighetene jeg hadde lyst på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå