PunkerGompen Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Hei, jeg har med stor interesse lest om de nye kameraene fra FujiFilm, og syntes A303 høres veldig interessant ut. Jeg lurer på hvilket "minne" dette kameraet benytter, da med tanke på at tidligere modeller bruker minne som er på vei ut?!? Til Digitalkamera: Når disse kameraene når vårt eminente avgifts-land, vil dere da så snart som mulig teste ut noen av disse kameraene, og vil det da kanskje bli noen oppdateringer/endringer i anbefalingsseksjonen? Takker for svar! PunkerGompen Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Du skulle lest artiklene litt mer nøye, så hadde du sett denne URLen: http://www.digitalkamera.no/nyheter/juli_2...d_fujifilm.html der står alt du lurer på. AKIRA Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 > Jeg lurer på hvilket "minne" dette kameraet benytter Det bruker det nye XD-Picture Card. > dere da så snart som mulig teste ut noen av disse kameraene Jepp, vi tester de gjerne vi, hvis Fujifilm låner de til oss og vi har kapasitet nok da. Vi trenger flere flinke folk som kan bidra på testing. MLW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå