Spole Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Eg bytta ut cdbrenneren min med en ny Philips dvdbrenner. Starta deretter å installere windows på nytt etter formatering av harddisken. PCen slo seg av med korte pipelyder to ganger under installering (brukte da ny dvdbrenner under installasjon). Etter installasjonen var ferdig hadde eg liknende problem ved brenning og anna bruk av dvdbrenner, men ikke alltid. Bytta tilbake til cdbrenner og problema forsvant. Tror dere problemet ligger i dvdbrenneren eller på pcen min? Tror dere dette er grunn nok til å få bytte brenneren på Elkjøp? Cdbrenner er en 12x HP DVDbrenner er en 16x40x Philips AMD XP2500 @ 3200 Sapphire Radeon 9800 Atlantis 128MB Abit NF7-S V2.0 TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual pack Seagate Barracuda7200.7 120GB S-ATA WD Raptor 74GB Mist 350W Lenke til kommentar
Data-aid Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Elkjøp har 30 dager returrett uansett. De har ikke engang lov til å spørre hvorfor du bytter/ leverer tilbake. Så jeg ville nok prøvd en ny DVD brenner. Bare forklar det til Elkjøp så ikke de selger den en gang til. Lenke til kommentar
Spole Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 Ok, får pøve det. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå