benbeni89 Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 Ok, nå er det avgjort! Jeg ringte med en "pc-mann" som fatter kjenner, og han skulle prøve å få det så billig som mulig, men det skulle vist hvertfall være AMD64 socket 734 eller 939...og et greit skjermkort...den kunne hvertfall spille alle dagens spill :!: Så da er jo det greit...tenker han får det ganske billig, så det blir en ganske grei spill-pc jeg Og da er den NY også Så takk for alle svar...dette gjorde så jeg kjøpte meg ny pc istedet...tenker det også var best jeg Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 bra valg, du vil ikke angre Lenke til kommentar
lasus Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Ok, nå er det avgjort! Jeg ringte med en "pc-mann" som fatter kjenner, og han skulle prøve å få det så billig som mulig, men det skulle vist hvertfall være AMD64 socket 734 eller 939...og et greit skjermkort...den kunne hvertfall spille alle dagens spill :!: Så da er jo det greit...tenker han får det ganske billig, så det blir en ganske grei spill-pc jeg Og da er den NY også Så takk for alle svar...dette gjorde så jeg kjøpte meg ny pc istedet...tenker det også var best jeg bra at du hørrte på oss å ikke kjøpte brukt Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 du kommer til og bli 3 ganger så fornøyd, den og kjøpe den brukte! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå