swanky Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Jeg kjedet meg fryktelig her en kveld, og dro derfor ut kameraet. Resultatet kan ses under. Det er rett og slett en kombinasjon av rød og gul saft. :!: Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Bare synd med det som speiler seg eller skinner igjennom. Men det bryr vi oss ikke om her!!! Skjitkult bilde Lenke til kommentar
swanky Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 Ja, det ble intensiv cropping for å bli kvitt en Zaloflaske Lenke til kommentar
Superbra Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Neste gang du kjeder deg, kan du kanskje ta deg tid til å skru på et pol-filter. Hadde kanskje fått bort litt kjøkkenlys? og gitt litt ekstra til bildet. Hva om du kanskje hadde plassert en svart plate eller papp bak glasset? og fjerna Zaloen før du knipser i vei , selv om jeg ikke synes du har croppa for mye. Lenke til kommentar
cycorax Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) legg en cd i bunnen, så får du flotte refleksjoner.... Ellers et bra bilde, men kanskje litt mer spennende om dråpen var i fokus.....ser ut som det er ringen rundt som er i fokus... ;-) Endret 2. august 2005 av cycorax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå