Sleepflower Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Holder på å fjerne den medfølgende skjermkortvifta men vet ikke helt hvordan jeg skal få vekk limklatten som ledningen sitter fast i? Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Sleepflower Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 Ingen som kan hjelpe?????????? Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Hmm hvilket kort er det snakk om? Jeg skjønner ikke helt hvilken limklatt du mener (mot en ledning? ) Lenke til kommentar
Sleepflower Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 Asus geforce 6800 ultra. Skal sette på en Arctic Cooling VGA Silencer NV 5 ,men ledningen som tillhører den medfølgende vifta er limt så godt fast at jeg vet ikke hvordan jeg skal få fjernet den? Noen gode råd? Lenke til kommentar
Advancer Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Sitter det for godt, må man vel kappe ledningen og koble sammen med den nye. Ikke akkurat det man vil gjøre med skjermkort/ny kjøler, men må man så må man. Om ikke limet gir etter, så har jeg ingen bedre løsning desverre. //Advancer Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Hvis det er smeltelim kan det kanskje funke å varme det opp, f.eks. med tuppen på en smeltelimpistol evt. en loddebolt kanskje. Men for all del vær forsiktig, ingen garantier fra min side. Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Skalpell, eller tapetkniv! Carefully Lenke til kommentar
BalleKnalle Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Varme opp limet med en hårføner el. no lignende kanskje? Lenke til kommentar
Sleepflower Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 Funka delvis med loddebolt og tapetskjærer, ikke den mest ideelle løsningen men håper ellers at kortet forsatt er i brukbar stand. Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå