RoSoka Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 har hørt sankk om at en av delene er litt raskere! kan noen hjelpe meg å avgjøre om jeg skal kjøpe 2X 256 mb...eller 1X 512 mb Ram brikke? Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Skjek her ! http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...est=9&replies=9 ^ | (håper det blir en link!) LOZER :wink: Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Her kommer den riktige linken! http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...um=24&replies=9 (tror jeg da!) :wink: Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Til og med kan en mester kan feile med en link :smile: Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Til og med kan en mester kan feile med en link :smile: Lenke til kommentar
ensveio Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Greit, greit, vi fatter, vi fatter, Lenke til kommentar
RoSoka Skrevet 12. august 2002 Forfatter Del Skrevet 12. august 2002 Takk for linken Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Bare synd jeg ikke kan bruke linker til tråder som ikke er laget i frames forumet! Lenke til kommentar
Beemer Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Om du bruker en eller to minnebrikker, vil ikke ha noen som helst effekt på ytelsen, ganske enkelt fordi begge deler er koblet på den samme minnebussen. Skal du få ytelses-økning må du øke antallet minnebusser, til f.eks to, da vil du teoretisk doble overføringen til/fra ram. Her er teori og praksis to vidt forskjellige ting....Med andre ord, kjører du med en eller med to brikker, spiller det ingen rolle på ett singel minnebus-kort, som de aller fleste hovedkortene er i dag, untaket er RAMBUS og Nvidia, som har laget systemer med to minnebusser. Hendholdsvis RD-RAM og DDR. Chipsettene heter foreløpig I850E og nForce 420D. Blei du noe klokere??? :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå